ממרח לימון כבוש

לאחרונה השתמשתי בקליפה לוויניגרט לימון משומר והשתמשתי בו במתכון לימון משומר.

Doqq Boussera

הוא הסוג הפופולרי ביותר של לימון המשמש מרוקאים ללימונים הכבושים שלהם. המכונה לעיתים "מלפפון לימון", אתרוג החמוצים ההודי המהיר והחריף הזה משמש כתבלין רבגוני. גיליתי שהלימון המשומר נקרא גם "לימון כבוש". הכי טוב בוויניגרט, שבו הטעמים המלוחים והחמצמצים שלו מוסיפים מבטא ייחודי.

לימון זה בעל חומציות רבה יותר מלימון מאיר והוא ארומטי יותר ממיץ לימון רגיל

כך שהוא יכול לשמש לבעיטה חריפה ברוטבי סלט רגילים. אתה יכול אפילו להשתמש במיץ לימון קונבנציונאלי (לא בבקבוקים) לכיסוי הלימון, או שתוכל להוסיף עוד מיץ לימון סחוט טרי אם הוא לא עסיסי מדי. כדי לפנות מקום לעוד לימון אחד או שניים, מכווצים את הלימונים על ידי הוספת לימון נוסף, כך שקצה כל לימון טובל לחלוטין בחומצת לימון. זה אותו תהליך כמו טבילת לימון במים, אבל עם קצת יותר מים ומעט יותר מלח, ותוכלו להוסיף עוד מעט מיץ לימון או אפילו יותר מים מתוקים.

מניחים את הלימונים השמורים במעבד מזון וממשיכים לערבב במשך דקה אחת

ואז מוסיפים את מיץ הלימון, הצלפים והלימון ומבשלים במשך כדקה. מוסיפים את הוויניגרט הלימון ואת החומרים הקצוצים לתערובת אחידה. לאחר מכן מעבדים לרוטב סלט, משתמשים בסלט קצוץ, מגישים עם חומוס או שומרים במקרר.

מערבבים מעט לימון קצוץ לתמצית הקצפת ומעליו ויניגרט הלימון. קצפת הלימון של פבלובה עם וניל ורברב, מתכון לממרח לימון מתוק ומלוח עם מיץ לימון, צלפים וגרידת לימון.

כשהלימונים קטנים, ממלאים אותם בערך בכף מלח (השתמשתי ב -2 כפיות) והקציפו אותם קטנים. הוסיפו מיץ לימון לכוסות הלימון עד שהמיצים מכסים לחלוטין את מיץ הלימון.

מקציפים את הלימונים בעזרת האצבעות ומשפשפים את החלק החיצוני של כל לימון, מכניסים לקערה ומפזרים כף מלח על החלק הפנימי של הלימון.

כף את הלימונים, הצלפים והפטרוזיליה המשומרים ובשל לזמן קצר מאוד. חותכים את מיץ הלימון, הכוסברה הקצוצה והפטרוזיליה לרבעים עם קליפת הלימון.

אם אתה רוצה לנסות את כוחך בהכנת לימון משומר

בדוק את המתכון הזה מ- Epicurious. ניתן להוסיף פרוסות לימון יבשות אחר כך לתה חם או להשתמש בהן כקישוט לסלטים, מרקים, פסטות, סלטים ומנות אחרות. נסה להשתמש בלימון קצוץ בסלט טרי או השתמש בו כדי למלא את מנת הוויניגרט הבאה שלך. קבלו את המתכון של הלימונים הכבושים וגרידת הלימון שלהם ונסו אותו בסלטים טריים או כתוספת עם סלט.

רוב האנשים משתמשים רק במלח ולימון לתהליך כבישת הלימון

אך הלימונים המשומרים הם מלוחים באופן טבעי והמליחות מעניקה למנה את שמה. תוכלו להתנסות בשילובי תבלינים שונים לאחר מספר קבוצות של לימונים כבושים עד שתרגישו מומחים, או שתוכלו לסמוך על מגוון הלימונים הקיים בסופר. זן הלימון הנפוץ יהיה חמצמץ, אך יכול להיות מגוון רב מאצווה לאצווה ואין גבולות עד כמה תטעם את רסק הלימון המשומר לפני שתוסיף אותו למנה שלך, כל עוד יש לך טוב מושג כמה זה מלוח. יש לשטוף את הלימון תחילה עם אמבט מים של מלח ותוספת מלח, ואז להוסיף רסק ולהתאים את התיבול למאכלים שלך.

אם אין לך מספיק מלח

סחט מעט מיץ לימון טרי עד שהלימון מכוסה לחלוטין. אם אתה רוצה לשמור את מלפפוני הלימון שלך במשך שנים, אתה יכול להשאיר אותם במקרר כמה ימים. אחסן בכלי אטום ושמור במקרר עד חודש. היזהר כשאתה מוסיף לימונים כבושים למתכון שלך ונמנע מלהוסיף מלח מכיוון שהם מוסיפים טעם מלוח.

דרך נוספת לקבל את הטעם של הלימונים במייבש

היא להתיר את הקליפה ולעשות את זה לבד, אבל אתה רק צריך מעט מלח והרבה סבלנות. כשמכינים את הלימון המשומר למתכון, אל תשתמשו בלימון השלם, אלא רק בקליפה החיצונית. אתם יכולים להיות בטוחים שבפעם הבאה שתכינו עוף לבישול איטי של לימון-ארטישוק, תשתמשו בכל הלימונים ותשמרו לימון עם טעם הלימון המפתה שהופך את המנה לעוד יותר טעימה. לבסוף, הכניסו מעט מיץ לימון טרי, גרידת לימון וגרידת לימון למקרר ומוכנים!
למידע מורחב בתחום של ממרח לימון כבוש ניתן לבקר באתר galilees.co.il

פשוט זרק כפית לימון קצוץ עם שאר המרכיבים (אני משתמש באותו מתכון בגבינה קורד) וסיימת!

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלוב אילוף לכלבים

פוסט זה בבלוג מציע מדריך מקיף על השימוש בכלובים לאילוף כלבים, מדוע הם חיוניים בתהליך האילוף וכיצד להשתמש בהם ביעילות. זה מפיג תפיסות שגויות נפוצות

חופשה משפחתית בתאילנד

צלול אל נפלאותיה של תאילנד בזמן שאנו חוקרים את התרבות העשירה של המדינה, הנופים היפים וחיי העיר השוקקים בפוסט הבלוג המקצועי הזה. מהחופים השלווים של