עורך דין לטיפול בחוזי עבודה

אם תרצה שעורך דין חוזי עבודה יבדוק או ינהל משא ומתן על חוזה עבודה שהוצג לך על ידי המעסיק שלך, תוכל ליצור קשר עם משרד עורכי דין JW דרך האתר שלנו או להתקשר אלינו למספר 410-514-6099. אם אתה מועסק במסגרת חוזה עבודה, כדאי לשקול התייעצות עם עורך דין כדי לבדוק או לנהל עבורך משא ומתן על העסקה. חשוב שעורך דין חוזי עבודה מנוסה במרילנד יבדוק כל הסכם סודיות שמוצג על ידי מעסיק כדי להבטיח שזכויותיך מוגנות ושהחוזה אינו רחב מדי. אם הוצג בפניך חוזה עבודה, אתה מנהל משא ומתן על הסכם עסק קטן, או שאתה מחויב להסכם סודיות, עליך לפנות לעורך דין מנוסה במרילנד כדי לבדוק ו/או לערער על עניינך כדי להבטיח שזכויותיך על פי החוזה מכובדות. . מוּגָן.

זו הסיבה שחשוב שעובדים החותמים על הסכם אי תחרות יקבלו ייעוץ משפטי מעורך דין עבודה מנוסה במרילנד

כדי להבטיח שזכויותיהם מוגנות. תזדקק לעורך דין מנוסה בבדיקת חוזי עבודה כדי לומר לך אם הסכם אי התחרות שלך חל או לא, בהתבסס על העובדות הספציפיות החלות על עבודתך. עדיף שעורך דין תעסוקה מנוסה במרילנד יבדוק את חוזה ההעסקה של השירותים המקצועיים על מנת להבטיח שימוש בשיטות עבודה מומלצות בחוזה. על ידי שכירת עורך דין מנוסה לליטיגציה לעבודה במרילנד מהצוות שלנו, תהיה לך הבנה מלאה של היכן ייתכן שתצטרך להילחם על תנאים טובים יותר או שפה ספציפית יותר בחוזה העבודה שלך.

אם יש לך ספק לגבי החוזה שלך

או אם הופסקת לאחרונה באופן המנוגד להסכם, פנה אלינו ב-Marshall Forman & Schlein LLC לקביעת פגישת ייעוץ עם עורך דין דיני עבודה מנוסה שיכול לעזור לך להשיג את הפיצוי המגיע לך. אם חוזה העבודה שלך אינו כולל הוראות חופשה או מחלה, עורך דין לעבודה עשוי לתמוך בהוספת סעיפים אלה. אם החוזה קובע במפורש שניתן לפטר את העובד רק מסיבות טובות, עשויות להיות לו הגנות נוספות לגבי תנאי העסקתו. חוזים מסוימים מציינים כי העובד יועסק על ידי המעסיק לתקופת זמן מוגדרת, אשר עשויה להתארך או לא.

אם למשל נקבע בהסכם כי העובד זכאי ליום חופש אחד לאחר ארבעה שבועות עבודה

המעסיק מחויב להעניק יום חופש לאחר שהעובד עבד ארבעה שבועות. המשמעות היא שהמעסיק יכול לסיים את יחסי העבודה בכל עת ומכל סיבה, בהודעה מוקדמת. אם מעסיקים לא יציעו לעובדיהם משך העסקה מוגדר, ההנחה היא שבהעדר אינדיקציה ברורה של כוונה להתקשר בחוזה עבודה לתקופה קצובה, המעסיק רשאי לסיים את יחסי העבודה של העובדים "כרצונו ', או בכל עת ומכל סיבה או ללא סיבה, ובלבד שהעובד לא פוטר מהסיבה הלא נכונה. הצהרה בעל פה של גורמים רשמיים כי העסקה תימשך כל עוד ביצועי העובד מספקים יכולה ליצור חוזה משתמע המונע מהמעסיק לעזוב ללא סיבה.

לדוגמה

במצב חוזה מרומז, אם מעסיק משמיע הצהרות בעל פה או בכתב לעובדים לגבי בטיחות בעבודה או הליכי סיום, ייתכן שיידרשו לעמוד בהן במועד מאוחר יותר. סוגים מסוימים של חוזים (בכתב או בעל פה) או הסכמים אחרים שנכרתו על ידי עובד עשויים להגדיר את תנאי ההעסקה, השכר ובמקרים מסוימים, סיום העבודה. הסכמי הזכאות מגבילים את זכותו של העובד להציע עבודה ו/או עבודה עבור לקוחותיו או לקוחותיו של המעסיק לשעבר למשך פרק זמן מוגדר לאחר סיום יחסי העבודה. אם מעסיק דורש מעובדיו לחתום על הסכם אי תחרות, העובדים יכולים (וצריכים) לנהל משא ומתן על פיצויים נוספים לפני החתימה על ההסכם, שכן יכולתם לעבוד תהיה מוגבלת.

הסכמי עבודה עם ממונים יכולים להבטיח למעסיקים שהממונים עליהם יעבדו אצלם לפרק זמן שנקבע מראש ושהממונים עליהם לא יתחרו בהם לאחר סיום העסקתם

ברוב המקרים, הסכמי אי תחרות והסכמים מגבילים אחרים לובשים צורה של שפה חוזית סטנדרטית שנועדה להגן על מעסיקים מפני עזיבת עובדים מהחברות שלהם כדי ליהנות מהכישורים, ההכשרה, הידע והקשרים שלהם לפיתוח. חוזי העסקה עשויים לכלול הסכמים לפיהם החברה תהיה הבעלים של כל תוכנה, המצאה, מוצר עבודה, אסטרטגיה עסקית, סוד מסחרי, רשימת לקוחות או קניין רוחני שנוצר על ידי העובד במהלך יחסי העבודה, יחד עם הסכמים שאינם קשורים לעבודה. תַחֲרוּת. תנאי מפתח נוספים של חוזה עבודה הם הוראות המפרטות את משך החוזה, וכן תגמול והטבות לעובדים.

על עובדי קבלן להקפיד לציין את משך יחסי העבודה

חובות העבודה והנסיבות שבהן ניתן לסיים את יחסי העבודה. חוזים עובדים בשני הכיוונים וצריכים להגן על האינטרסים שלך ושל המעסיק. מאחר שעורכי דין לעבודה כובלים אותך להסכמים העוסקים בחלקים קריטיים בעבודה שלך, כמו השכר וההטבות שלך, זה אף פעם לא רעיון רע לבקש עזרה, וסביר להניח שזו תהיה החזר טוב על ההשקעה שלך.

במרבית המקרים

המעסיק יבקש מהעובד לוותר על זכות התביעה לצורך קבלת פיצויי פיטורים. בקליפורניה, בהיעדר הסכם חוזי, וכל עוד זה לא למטרה מפלה, ניתן לפטר עובד "כרצונו", מה שאומר שמעסיק אינו צריך להוכיח סיבה טובה לפני פיטורי עובד כלשהו. במקרה זה, העובד יכול לפנות לבית הדין בטענה כי המעסיק התעשר שלא בצדק על חשבון העובדים. הסעיף עשוי לחייב את המעסיק והעובד להשתתף בגישור או בוררות במקום או לפני התדיינות משפטית.

 
על מנת לבדוק פרטים מורחבים בתחום של עורך דין לטיפול בחוזי עבודה עליך לבדוק כאן: law4law.co.il

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלוב אילוף לכלבים

פוסט זה בבלוג מציע מדריך מקיף על השימוש בכלובים לאילוף כלבים, מדוע הם חיוניים בתהליך האילוף וכיצד להשתמש בהם ביעילות. זה מפיג תפיסות שגויות נפוצות

חופשה משפחתית בתאילנד

צלול אל נפלאותיה של תאילנד בזמן שאנו חוקרים את התרבות העשירה של המדינה, הנופים היפים וחיי העיר השוקקים בפוסט הבלוג המקצועי הזה. מהחופים השלווים של