מנדלה? מה זה?

מבוא ומידע רקע של נלסון מנדלה

נלסון מנדלה היה מהפכן, פוליטיקאי ופילנתרופ דרום אפריקאי נגד האפרטהייד שכיהן כנשיא דרום אפריקה בין השנים 1994 ל-1999.

נלסון מנדלה נולד ב-18 ביולי 1918. הוא גדל באזור טרנסקיי שבמחוז הכף המזרחי בדרום אפריקה. אביו נפטר כשהיה בן תשע ואמו שלחה אותו לבית הספר ביוהנסבורג. הוא למד משפטים באוניברסיטת וויטווטרסרנד והשתלב בקונגרס הלאומי האפריקאי (ANC) ובליגת הנוער שלו. ב-1944 הצטרף לזרוע החמושה של הארגון – Umkhonto we Sizwe – שהובילה מסע חבלה נגד הרשויות הקולוניאליות הבריטיות לפני שנעצר על בגידה ב-1962.

מנדלה ריצה 27 שנים בכלא, בתחילה באי רובן ואחר כך בכלא פולסמור ובכלא ויקטור ורסטר ביבשת דרום אפריקה. קמפיין בינלאומי לחץ לשחרורו, אשר ניתן ב-1990 על ידי הנשיא דאז FW de Klerk בעקבות לחץ מצד

נלסון מנדלה הוא אחת הדמויות המשפיעות והמכובדות בעולם. הוא היה מהפכן, פוליטיקאי ופילנתרופ דרום אפריקאי נגד האפרטהייד, שכיהן כנשיא דרום אפריקה בין השנים 1994 ל-1999.

נלסון מנדלה נולד ב-18 ביולי 1918 ב-Mvezo, באזור טרנסקיי שבדרום אפריקה. אביו נפטר כשהיה בן תשע ואמו שלחה אותו לגור עם סבו ביוהנסבורג. מנדלה למד באוניברסיטת פורט הייר והפך לפעיל פוליטית בקונגרס הלאומי האפריקאי (ANC). ב-1952 הוא נעצר על בגידה; הוא נידון למאסר עולם אך שוחרר לאחר 27 שנים בשל לחץ בינלאומי

מפלגתו הפוליטית של מנדלה, הקונגרס הלאומי האפריקאי (ANC), נאסרה על ידי חקיקת האפרטהייד. הוא עזר להקים את Umkhonto we Sizwe (MK) עם חברי ANC אחרים כמו וולטר סיסולו וארתור גולדרייך, שביצעו מסע חבלה נגד מטרות צבאיות וממשלתיות.

למה כדאי לך לדאוג ממנדלה

Mandala היא פלטפורמה מבוזרת חדשה, מבוססת בלוקצ'יין, שתחולל מהפכה באופן שבו אנו מתקשרים עם האינטרנט.

מנדלה היא פלטפורמה מבוזרת, מבוססת בלוקצ'יין, שתחולל מהפכה באופן שבו אנו מתקשרים עם האינטרנט. זו תהיה מערכת קוד פתוח הבנויה על גבי Ethereum ו-IPFS, מה שאומר שהיא עמידה לחלוטין לצנזורה.

מנדלה מספקת דרך שונה לחלוטין של גלישה ואינטראקציה עם אתרי אינטרנט. זה מבטל מודעות, עוקבים ותוכנות זדוניות תוך שהוא נותן למשתמשים את היכולת לשלוט בנתונים ובחוויית הגלישה שלהם.

מנדלה היא פלטפורמה שעוזרת לאנשים ברחבי העולם לשתף את הסיפורים שלהם וליצור לעצמם הזדמנויות חדשות. הפלטפורמה נועדה לעזור לאנשים למצוא את הקול שלהם ולפרסם תוכן מקורי.

מנדלה עוזרת לאנשים ליצור חברות מדיה משלהם, ומקלה עליהם להתחיל עם מדיה חברתית, פרסום ושיווק. זה גם מספק מרחב לאנשים לנהל שיחות בזמן אמת על מה שהכי חשוב להם, כך שהם יכולים להישמע בדמוקרטיה הגדולה בעולם.

מורשתו של נלסון מנדלה ולקחים שאנו יכולים לקחת ממנו

נלסון מנדלה הוא דמות איקונית. הוא ידוע באמונתו הבלתי מעורערת בדמוקרטיה וביכולתו לסלוח למי שכלאו אותו במשך 27 שנים.

מנדלה נולד ב-18 ביולי 1918 בכפר Mvezo, דרום אפריקה. אביו מת כשהיה בן תשע בלבד והוא נשלח לגור עם ראש שבט התמבו, ג'ונגינטבה דלינדיבו. שם הוא קיבל חינוך טוב ולמד על עקרונות חוק ומנהיגות.

מנדלה הפך לעורך דין ביוהנסבורג ב-1952, אך עד מהרה התערב בפוליטיקה והצטרף לקונגרס הלאומי האפריקאי (ANC). הוא נבחר למזכיר הכללי של ה-ANC ב-1991, מה שהעמיד אותו בסתירה עם חברים מיליטנטיים יותר בארגון שרצו שינוי מיידי באמצעות אלימות.
למידע נוסף בתחום של דפי צביעה להדפסה ניתן להעיף מבט ב- xn—–yldgdebb2bc9a3dhxkx.co.il

נלסון מנדלה הוא אחד המנהיגים הפוליטיים המשפיעים ביותר של המאה ה-20. הוא הקדיש את חייו למאבק בעוול גזעני, ובסופו של דבר הוא שוחרר מהכלא לאחר 27 שנים. הוא בילה את שנותיו האחרונות בקידום שלום, דמוקרטיה ושוויון.

מורשתו של מנדלה היא תזכורת רבת עוצמה לכך שאנו יכולים לעשות שינוי בעולם שלנו אם נהיה מוכנים להשקיע את העבודה הקשה ולהאמין שזה ישתלם בסופו של דבר.

מורשתו של מנדלה היא גם תזכורת לכך שאמנם אנו עשויים להיות כלואים בנסיבותינו, אך איננו כלואים במגבלותינו.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלוב אילוף לכלבים

פוסט זה בבלוג מציע מדריך מקיף על השימוש בכלובים לאילוף כלבים, מדוע הם חיוניים בתהליך האילוף וכיצד להשתמש בהם ביעילות. זה מפיג תפיסות שגויות נפוצות

חופשה משפחתית בתאילנד

צלול אל נפלאותיה של תאילנד בזמן שאנו חוקרים את התרבות העשירה של המדינה, הנופים היפים וחיי העיר השוקקים בפוסט הבלוג המקצועי הזה. מהחופים השלווים של