מה חובה לעשות באי זנזיבר?

אחד הדברים הטובים ביותר לעשות בזנזיבר כדי להבין את האי באמת הוא לטייל. תוכלו ללמוד הרבה על התרבות של המקומיים בזמן שאתם נוסעים מעיר אחת לאחרת. זהו אי של תבלינים, ואין ספק שסיור מודרך ייתן לכם את הפרטים כמה תבלינים מעובדים שם.

אף על פי כן

אין צורך בסיור וזה נחמד לטייל לבד, אך מדריך למספר שעות מציע תובנה נהדרת לאי ויכול לחסוך ממך ללכת לאיבוד כמו ילד במבוכים ו סמטאות. אם אתם תוהים מדוע אין קפיצה לחוף בזנזיבר, טיול דרך סטון טאון וביקור במרכז האצות הוא חובה.

מרכז האצות הוא יוזמת נשים המעסיקה נשים מקומיות לייצר מוצרים משפע האצות בזנזיבר. החלטנו לבקר במרכז בזמן שהותנו בפאג'ים לאחר שקראנו פוסט נהדר מחברנו טבול את בהונותיך.

אחד הדברים האהובים עליי בזנזיבר

הוא ללכת דרך סטון טאון, העיר העתיקה של זנצב, בירת ארכיפלג זנזיבר. אתה יכול להגיע במטוס או בסירה, אך אם תעבור את זנזאבר, אני ממליץ לבלות לפחות יומיים בסטון טאון כדי ליהנות מהתרבות הסוואהילית ומהאווירה הייחודית. גולת הכותרת היא סיור של חצי יום בעיר סטון טאון, שם תוכלו לטייל בסמטאות המבוך ובשווקים הסואנים והבזארים של בירת זנזיבר, כולל המוזיאון הלאומי של זנזיבר, בית הפלאות, מבצר עתיק וחורבות הרדוף של שוק עבדים לשעבר.

במשך קצת יותר זמן באי הכלא זנזיבר, סיור זה משלב היסטוריה עם מעט שעות פנאי. אתם לא רק תבקרו באי בכדי לתצפת על צביו ותושביו החדשים, אלא גם תיהנו זמן מה לשנירקול באי. אתה יכול גם לעשות דברים רבים בזנזאבר בעת מנוחה על החוף.

אחד החופים הטובים ביותר של זנזיבר למנוחה, שיזוף ושחייה באוקיאנוס ההודי הוא חוף נונגווי. אם אתם לא הולכים לאי, למה לא לבלות קצת זמן על החוף, זה אחד הדברים הטובים ביותר לעשות באי.

חוף Nungwi ממוקם בכפר Nungwi, באזור צפון-מערב של זנזיבר. החוף פופולרי מאוד בקרב תיירים ותבחינו שהוא עמוס בחופים אחרים של האי.

למי שמחפש חופשה פעילה בזנזיבר, הפעילויות הפופולריות ביותר על חוף פאג'ה הן קייטסרפינג. בילינו כמה ימים במנוחה במי הטורקיז המסבירים פנים, הדבר המושלם למי שרוצה לעשות פעילויות חינם באי.

אם אתם בזנזיבר

זה הגיוני לשלב את בריחת החוף שלכם עם היבשת כדי לחוות ספארי בזנזאבר. הטיסות הינן ישירות מסטון טאון ללב סרנגטי, כך שמעולם לא היה קל יותר לחוות את השממה בנוחות אתר הנופש שלכם. מי שיש לו רק יום אחד לחקור את האי, לא יכול לעשות שום דבר רע בספארי לכחול.

זה נמצא בחוף המזרחי של זנזיבר ולוקח כשעה להגיע לאי סטון טאון שנמצא כ 90 דקות מקצהו הצפוני של האי

אך לא תתחרטו על כך שהתאמנתם להגיע לשם . האי רוק ממוקם על האי הגבוה מעל האוקיאנוס וידוע לא רק בזכות האוכל הטעים שלו, אלא גם במיקומו האידילי והייחודי.

סטון טאון מתחקה אחר מאות שנים אחורה

ורוב הבניינים בימינו עוד מהמאה ה -19, אז הבריטים השתמשו בה כבסיס שלהם באזור. סטון טאון מכונה בסוואהילי Mji Mkongwe, השפה העיקרית של זנזיבר, שפירושה באנגלית "העיר העתיקה". זה עומד בשמו כיוון שהוא החלק העתיק ביותר של האי ואתר מורשת עולמית של אונסק"ו.

ישנן עשר חנויות תכשיטים בהן תוכלו לבחור מתוך אלפי טבעות

עגילים וסוגים רבים אחרים של תכשיטים. אין דרך טובה יותר מאשר לחקור את המראות ההיסטוריים סביב סטון טאון. ביקרנו בסטון טאון בטיול עם מדריך ולמדנו הרבה על מסורות והיסטוריה מקומית.

אם אתה מעוניין בצד האפל של ההיסטוריה של האי

בקר בסטון טאון, שוק העבדים הוותיק. סטון טאון הייתה אחד משוקי העבדים האחרונים בעולם והבריטים אילצו את סגירתה כששלטו על האי במאה ה -19. כיום השוק הוא מוזיאון מרתק ומרגש שיעזור לכם ללמוד עוד על הסכסוך וההיסטוריה של זנזיבר.

האי צ'אנגו

הידוע גם כאי הכלא, הוא אי חול לבן אידילי קטן מול חופי סטון טאון. במאה ה -19 האי נראה בעיני רבים לעבדים נמלטים כגן עדן, אך כאשר הם נכבשו מחדש הוא הפך לכלא שלהם. כיום ידוע האי כביתם של האוכלוסייה הגדולה ביותר של צבי ענק שהוענקו לזנזיבר כדי לשגשג.

הכניסה לפארק היא כ -20 קילומטרים מסטון טאון והכניסה היא 10 דולר למבוגרים. אי הכלא צ'אנגו הוא כלא עבדים לשעבר מול חופי סטון טאון.

ממוקם ארבעה קילומטרים מדרום לסטון טאון, ארמון זה נבנה בשנת 1880 עבור הסולטאן השלישי של זנזיבר. זה הושלם בשנת 1882 ואכלס את אשתו ופילגשו בזמן שהוא גר בארמונו שלו בסטון טאון.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלוב אילוף לכלבים

פוסט זה בבלוג מציע מדריך מקיף על השימוש בכלובים לאילוף כלבים, מדוע הם חיוניים בתהליך האילוף וכיצד להשתמש בהם ביעילות. זה מפיג תפיסות שגויות נפוצות

חופשה משפחתית בתאילנד

צלול אל נפלאותיה של תאילנד בזמן שאנו חוקרים את התרבות העשירה של המדינה, הנופים היפים וחיי העיר השוקקים בפוסט הבלוג המקצועי הזה. מהחופים השלווים של