למה שווה לטוס לטורקיה?

מטיילים שצברו מספיק מיילים ירצו להזמין את המוצרים הטובים ביותר לעסקים ולמעלה הראשונה בעולם. אם אין לכם מספיק, הזמינו טיסה הלוך-חזור בכלכלה בדלתא. ניתן להזמין מושב שטוח של דלתא וואן תמורת 24,000 דולר הלוך ושוב ב- SkyMiles.
למידע נוסף בתחום של למה שווה לטוס לטורקיה? ולטוס לטורקיה מומלץ לבקר באתר myturkey.co.il

אייר קנדה

היא שותפה של Star Alliance ומציעה טיסות פנטסטיות למחלקת עסקים להודו. עם זמן טיסה ממוצע של 1.4 שעות מקנדה, המסע שלך בהודו יהיה נוח במחלקת עסקים. אם תצליחו לגייס 600 דולר לאירופה ו -350 דולר לאירופה, לא יהיה כדאי להשתמש במיילים של טורקיש איירליינס.

אתה יכול לטוס להוואי 7,500 מייל הלוך ושוב או 15,000 מייל. זו הצעה מצוינת ואחת הדרכים הטובות ביותר (אם לא הטובות ביותר) לטוס מהוואי לאמריקה. אותה טיסה במחלקת עסקים עלתה 25,000 מייל הלוך ושוב או 12,500 מייל לכל כיוון.

טורקיש איירליינס

היא תוכנית טיסות תכופות לא ידועות יחסית, אך הכללתה לאחרונה כשותפה להעברת סיטי משכה תשומת לב משמעותית, קילומטרים וחיוכים. טורקיש איירליינס ידועה בהכנסת האורחים הטורקית שלה ומחויבת לספק לנוסעיה את השירות הטוב ביותר בטיסה שיש.

טורקיש איירליינס טסה ליותר מדינות מכל חברת תעופה אחרת בעולם

כך שיש סיכוי טוב שאם אתה רוצה לצאת לחופשה, חברת התעופה הזו היא בשבילך. אם טיול יוקרה אינו במסגרת התקציב הראשון או מחלקת העסקים שלך, מחלקת התיירים של טורקיש איירליינס מציעה לך חוויה נהדרת על הסיפון עם ארוחות חינם, כבודה מסודרת ובידור בטיסות ארוכות הטווח שלה. גלה למה לצפות בטיסה הבאה שלך במחלקת התיירים של טורקיש איירליינס.

לפחות 72 שעות לפני טיסתך תקבל דואר אלקטרוני עם סקירת הכתובת המתאימה

אם אתה נוסע עם בן זוג או חבר, שני המושבים יהיו זה ליד זה, כלומר אינך צריך לחלוק את מושבך עם זרים. וכל מי שיש לו כרטיס טורקיש איירליינס במחלקת תיירים יקבל לינה במלון ארבעה כוכבים.

טורקיש איירליינס טסה לאירופה, אסיה ואפריקה ויש לה 110 טיסות ישירות לאיסטנבול. טיסה ללא הפסקה לאיסטנבול עולה בסביבות 900 דולר לטיול הלוך ושוב מניו יורק בחברת טורקיש איירליינס.

שניים מציוני הדרך המפורסמים ביותר בניו יורק, ארמון טופקאפי ואיה סופיה, עלו כ -40 לירות טורקיות. כשתיירים אמריקאים ינחתו הם ישימו לב שהדולר האמריקני צנח משמעותית מלפני שנה.

קתרין אוזבילג'ה, יו"ר הפרק הטורקי של האגודה האמריקאית ליועצי נסיעות, אומרת כי התעניינות הולכת וגוברת מצד מטיילים מבריטניה ושאר אירופה בטורקיה.

לטורקיש איירליינס צי מגוון של מטוסים שיפנה אפילו למטייל המבחין ביותר

חברת התעופה מפעילה בסך הכל 328 מטוסים, כולל דגמי משא המרכיבים את כל הצי. היא מספקת טיסות עם דגמי איירבוס כגון A340 ($ 300), A330 ($ 300, A330-200), A321 ($ 200, A320 ($ 200) ו- A319 ($ 132, $ 100) וכן דגמי מטוסי בואינג כגון 777-300, ER 373, 800 ו- 737-700.

בדצמבר 2011 הודיעה ממשלת טורקיה על תוכניות למודרניזציה של שדה התעופה הבינלאומי עדן אדדה במוגדישו

סומליה, אשר עתיד להפוך לאחד היעדים החדשים של טורקיש איירליינס בשנת 2012. זהו חלק מהמעורבות הרחבה יותר של ממשלות בתהליך השיקום המקומי לאחר הסכסוך. מתוכננים שיפוצים למערכת ולתשתיות התעופה החדשות, כולל מגדל פיקוח מודרני לפיקוח על המרחב האווירי.

תוסיפו לכך מחלקה ראשונה מפוארת ו ניסיון ברמה עסקית ויהיו לך אותן טיסות כמו לפני המגיפה

לדוגמא, בספטמבר 2020 טסתי לאיסטנבול (IST) עם טורקיש איירליינס במחלקת עסקים בספטמבר בטיול הבינלאומי היחיד שלי לפני מגיפת קורונאווירוס. לטורקיה לפני ובמהלך מגפות אינן משמעותיות שונה בתכלית מטיולים לטורקיה במהלך מגפת קורונאווירוס ואחריה.

באוגוסט בילינו בטורקיה שבועיים, מדינה שלא היינו בה בעבר כחלק העיקרי בביקורנו הראשון בווירוס הקורונה. לפניכם דוח מפורט על איך זה לנסוע לטורקיה במהלך מגיפת הנגיף.

החסרונות והסיכונים המפורטים במדריך שלנו עשויים שלא לחול עליכם אם החוויה עצמה אינה מכשול

אך במדינה שכבר לא נמצאת במצור, זה די והותר מכשול אמיתי, לפחות עבור מטיילים רבים. אי אפשר להגיע לטורקיה או ליוון בקיץ ולהגיד שהחוויה הייתה כל כך גרועה שלא היה שווה את הנסיעה. אבל בהתחשב בכמה סיכונים לקחנו בעצמנו, קיבלנו את ההחלטה על סמך העובדה שנוח לנו עם זה.

רובם קטנים יותר באזורים מסוימים של המדינה

במיוחד לאורך הגבול המזרחי עם סוריה. ההפגנות אינן מפתיעות כששומעים ברחובות שעליהם להתרכז בכיכר הטקסים באיסטנבול, שקל להימנע ממנה באיסטנבול כשאנחנו עצבניים מבירת המדינה אנקרה. עם זאת, מרבית המקומות בהם מטיילים בטורקיה מבקרים מציירים תמונה שונה מזו שאנו רואים בחדשות. בטורקיה יש שפע של אתרים היסטוריים, נופים מגוונים, פעילויות הרפתקניות, תרבות עשירה ואוכל טעים, מה שהופך אותה למקום מתגמל לביקור. להלן חמישה טיפים מעשיים להפקת המיטב מביקורך בטורקיה, בין אם אתה מבקר במסגדים של איסטנבול, בנופי קפדוקיה או בחורבות עתיקות של אפזוס. אל תלבש יותר מדי וודא שיש לך מספיק מזומנים, ליסה מאיסטנבול משתפת את הטיפים שלה לנסיעה לטורקיה.

העיר הטורקית המפורסמת איסטנבול מלאה באטרקציות ייחודיות

תרבות מדהימה ואוכל טעים והיא אחד היעדים הפופולריים ביותר בטורקיה. אם אתם תרמילאים באיסטנבול, כדאי לכם לצאת לשייט על פני המצר כדי ליהנות מנופים נהדרים של העיר תוך כדי מנוחה על המים.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלוב אילוף לכלבים

פוסט זה בבלוג מציע מדריך מקיף על השימוש בכלובים לאילוף כלבים, מדוע הם חיוניים בתהליך האילוף וכיצד להשתמש בהם ביעילות. זה מפיג תפיסות שגויות נפוצות

חופשה משפחתית בתאילנד

צלול אל נפלאותיה של תאילנד בזמן שאנו חוקרים את התרבות העשירה של המדינה, הנופים היפים וחיי העיר השוקקים בפוסט הבלוג המקצועי הזה. מהחופים השלווים של