לימודי היפ הופ וג'אז

מאז 2004, לוס אנג'לס בבופ והיפ הופ ריכזו תלמידי ג'אז והיפ הופ, בראשות נגני ג'אז מקצועיים ואמני היפ הופ, ליצירת יצירות מקוריות המשלבות אלמנטים משני הז'אנרים. שני הז'אנרים היו בדיונים ערים בשנים האחרונות ופרצו דרך בשני התחומים, כפי שמראית יצירתם של אמנים כמו קנדריק למאר ומשתפי הפעולה שלו.
כדי לבדוק עוד פרטים מורחבים אודות לימודי היפ הופ וג'אז בירושלים ולימודי היפ הופ וג'אז עליך לגלוש לאתר halelu.co.il

מספר לא מבוטל של אמני ההיפ הופ שילבו גם ג'אז במוזיקה שלהם

החלוצות של היפ הופ בארץ לרקדניות דתיות זה בית ספר למחול וריקוד בירושלים – הללו

אחד החלוצים במיזוג ההיפ הופ והג'אז, הראפר והמפיק האמריקאי האגדי Q-Tip וסופר הג'אז המכובד אשלי קאהן יציג קורס חדש באוניברסיטה האמריקאית ב -5 בספטמבר, החוקר את הקשר ההיסטורי בין ג'אז להיפ הופ. . אמנים צעירים מתעוררים ילמדו את טכנולוגיות ההקלטה והתוכנות העדכניות ביותר כדי להכיר את דינמיקת מוזיקת הג'אז בהיפ הופ, ללמוד על ההשפעה ההיסטורית של שני הז'אנרים, לגלות כיצד לפתח רצועות היפ הופ מקצועיות מאפס ולהקליט ולהתבסס על המסורת העשירה. של אמנות ותרבות אמריקאית שחורה.

במשך עשרות שנים

חוקרים ומוזיקאים כאחד ראו במוזיקת היפ הופ בספקנות, ומוזיקת הג'אז מתמודדת עם ספקנות דומה. קורס חדש ייחודי זה מהאוניברסיטה האמריקאית בוחן את הקשרים ההיסטוריים בין ג'אז להיפ הופ בעולם הראשון וכיצד להבין טוב יותר את הצומת והקשר בין שני הז'אנרים. כדי להמחיש גישה כללית לחקר המאפיינים הטופולוגיים של מוסיקה ורשתות שיתוף פעולה בין ז'אנרים, אנו מציעים השוואה בין ז'אנרים בג'אז והיפ הופ המבוססים על נתונים ממאגר הנתונים של Discogs.

מוזיקת הג'אז לא רק משמשת רקע מוזיקלי

אלא ניתנת גם לאומני היפ הופ בעלי תחושה ייחודית של יצירתיות, אימפרוביזציה פתוחה החורגת מגבולות מוזיקליים ומתריסה מוסכמות. אנו מבחינים כי נגני ג'אז, לאורך הקריירה שלהם, נוטים לשתף פעולה עם נגנים שונים, במיוחד אמני היפ הופ. ניתוח רשת הוא לא רק דרך ללמוד את סגנון שיתוף הפעולה הרווח בסצנת הג'אז וההיפ הופ, אלא היא גם מציעה הזדמנות להשוות בין ג'אז להיפ הופ בדרך חדשה.

 

כדי להמחיש את הפוטנציאל של גישה זו, אנו מציגים מחקר מקרה על השוואות בין ז'אנרים של ג'אז והיפ הופ, תוך שימוש במגוון מדדים לתיאור המאפיינים הטופולוגיים של רשתות שיתופיות. כמה אלמנטים של היפ הופ ממחישים את השפעות הג'אז – אחד הבולטים ביותר הוא מספר הדגימות העצום בז'אנר הג'אז. אמני ההיפ הופ השתמשו בג'אז כקרש קפיצה לדוגמאות במשך מאות שנים שהתפשטו כאשר היפ הופ הופתקו בשנות השבעים עם החריצים, הפרידות הפאנקיות, הקרניים וקווי הבס של הקלטות הג'אז.

הרכבי הג'אז של האוניברסיטה מכסים מגוון סגנונות כולל ביבופ

ג'אז לטיני, ג'אז חופשי, פאנק, היפ הופ ועוד רבים אחרים. התלמידים יכולים לבחור מתוך מגוון הרכבים, לרבות מקהלת גוספל, משולבת ג'אז, הרכב היפ הופ, הרכב ציוד אלקטרוני ואחרים. מיזוג ההיפ-הופ והג'אז החי, שבו מסודרים אימפרוביזציה ומכשור, עשוי להיראות כתופעה חדשה, אך עד היום לפחות יש לה שורשים בשנות ה -90 והופיעו לראשונה כאן.

הקורסים של היום כוללים תורת מוסיקה והרכבים אמריקאים לטיניים, ואחת משלוש הלהקות הגדולות של בית הספר, אנסמבל הג'אז העכשווי, סיירה הקיץ ביפן עם בורל בראש. תתבקש לראיין גם את מנהל לימודי הג'אז, שיסקור את החומר שהגשת אחד לאחד.

אתה מוזמן לקחת חלק בדיוני פאנל עם מורים ותלמידים שונים של מוזיקת בית הספר. התלמידים מוזמנים לחבר ולסדר בקבוצות משלהם.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלוב אילוף לכלבים

פוסט זה בבלוג מציע מדריך מקיף על השימוש בכלובים לאילוף כלבים, מדוע הם חיוניים בתהליך האילוף וכיצד להשתמש בהם ביעילות. זה מפיג תפיסות שגויות נפוצות

חופשה משפחתית בתאילנד

צלול אל נפלאותיה של תאילנד בזמן שאנו חוקרים את התרבות העשירה של המדינה, הנופים היפים וחיי העיר השוקקים בפוסט הבלוג המקצועי הזה. מהחופים השלווים של