בוסטר התנעה לרכב

סלילי הצתה גדולים פולטים 40 קילו-וולט, ואילו קטנים יותר, כמו מכסחות דשא, פולטים 15 קילו-וולט. סלילים קטנים יותר משתמשים בסליל אחד לכל מצת, כאשר סליל אחד משמש כשני מצתים; לדוגמא, שני סלילים למנוע ארבעה צילינדרים ושלושה סלילים למנועי שישה צילינדרים.

סליל הצתה (נקרא גם סליל הצתה או סליל אינדוקציה)

הוא מערכת הצתה לרכב הממירה את מתח הסוללה לאלפי וולט הנחוצים להצתת הדלק לניצוץ חשמלי ממצת. הסליל מותקן כך שהוא מונח על המצת המכונה סליל ההצתה הישירה. היעדר חוטים פירושו שאין העברת מתח ישיר בין הסליל לאלקטרודות. בחלק מהסלילים יש נגדים פנימיים, בעוד שאחרים מסתמכים על חוטי התנגדות או נגדים חיצוניים כדי להגביל את הזרם שזורם דרך הסליל כאשר לרכב יש ספק של 12 וולט. מערכות סלילי הצתה דורשות מגע מכני בין נקודת שבירה, קבלים וקבל.

ניצוץ חזק פי 5 מקדם את הבעירה המלאה של תערובת דלק האוויר

וכתוצאה מכך נלחצת האנרגיה הנוספת מאותה כמות של דלק שרוף. ריח בנזין לא שרוף מסולק על ידי הממיר הקטליטי של הרכב. ניצוצות ארוכים יותר נועדו לשפר את אירועי הבעירה ואת הבעירה של תערובת הדלק-אוויר. בקיצור, תמיסת ההצתה במאיץ הפלזמה מספקת ניצוצות חמים יותר מהצתות המוסטנג הרגילות 4.6. דחף הכוח הוא תוצאה של מאיץ הפלזמה, המייצר מספר ניצוצות ופולט 10 ניצוצות לניצוץ כולל בכל 500 מיקרו שניות. מאיץ הפלזמה מוסיף כוח ניצוץ לייצור כוחות סוס ומומנט נוספים כדי לחסוך בדלק טוב יותר ולשלב מלא עם מערכת המחשבים Minis.

ניתן להתקין אותו כמערכת הצתה מלאה ללא בעיות חיווט או מיקום

החברה טוענת ש- Ignition Solutions פלזמה בוסטר הוא מרכיב הצתה שנועד לשפר את מערכת ההצתה הקיימת של המוסטנג. ההצתה הראשונית של מאיץ הפלזמה מספקת פי ארבעה אנרגיות ניצוץ מלהצתה של המפעל ומכפילה את הזרם המשני ואת חוזק הזרם הניצוץ.

דבר נוסף

כדי להגביר את סקרנות מתח ההצתה שלך, הרכישה שלי, לפתוח אותו ולמאי זה לא יותר מממיר DC-to-DC זול. ישנם 12 וולט ב- eBay שהומרו לאינדיקטורים של מתח גבוה שנמכרים בהרבה פחות, הם זולים בכ -10 דולר, אך מחווני המתח הללו עולים יותר. הם מכניסים לקופסאות מהודרות ונמכרים במחירים מצחיקים. חבר את שקע הנתיך לרוב המכוניות וחתך את החוטים, הכבלים והרתמות.

הגדלת הביצועים של סלילי ההצתה שלך על ידי הוספת מכשיר זה מרגיש כמו שיפור והאצה של ביצועים מיידיים

זה לא רעיון חדש, אבל זו המערכת הראשונה שראינו המיועדת להצתה של סליל תקע. עם הופעתם של מכוניות V8 מודולריות בנפח 4.6 ליטר, הפסיק פורד להשתמש במפיצים ובתקעים סליליים בודדים ובשנת 1999 עקבה תצורת מצתים בודדת.

הערכה מכילה סרט דבק דו צדדי לאבטחת תיבת 5/3 ולא נדרש קידוח נוסף, וזה שינוי נחמד מהמאבק להרכיב תיבת הצתה טיפוסית. בשלב זה, שני המשטחים הקפיצים סגורים והשני נפתח מעט כך שגוש הניילון יעבור על דש פיר המפיץ.
למידע מורחב אודות בוסטר התנעה לרכב באפשרותך לגשת לאתר dashcams.co.il

דרך הסלילה הראשית (סליל ההצתה) זרימת הזרם מותאמת עד לנקודה בה מקורקע הקבל. השדה מתמוטט ויוצר מתח בין הסליל לבין הסיבוב המשני מספיק גבוה כדי לקפוץ מעל הפער בין המצתים.

הפיר מסתובב מתחת למשקל הנוצה, מה שגורם לניצוץ לקפוץ. הזרם זורם ממרכז הסליל לכובע המפיץ האמצעי שבו רוטור מסתובב מפיץ את הזרם למצתים.

סופת האש פועלת על ידי הגדלת המתח והתדירות של אפנון רוחב הדופק (PWM). ככל שהקבלים קטנים יותר, כך שיא גל התהודה הראשוני גבוה יותר ובכך מתח הניצוץ. מגבירי Firestorm מותקנים בתצורה סדרתית הדומה למקור, אך הם התמזגו בחוטים נוספים.

מערכת Amplificatino שלנו מגדילה את ביצועי המערכת על ידי ניטור רמת מתח הסליל והתאמת המתח הראשוני בהתאם לעומס המנוע

זה מאפשר לנו לשלב את המערכת באספקת החשמל הראשית של המנוע כנדרש מבלי להגדיל את המתח הראשוני של סליל ההצתה או להגדיל את מתח המוצא. למידע נוסף אודות מגבר ההצתה WeaponX שלנו הצתה הבאה Condenor מוצרים בעלי ביצועים גבוהים אופייניים כגון הצתות בעלות ביצועים גבוהים ומשאבות דלק גורמים לתופעה המכונה EMI או RFI (Interference Interference).

מערכת IonFire מהיסוד מיועדת להיות מוצר הצתה מירוץ שאינו מפר את כללי NHRA ו- NASCAR

זה מגדיל את אנרגיית התפוקה נטו של ניצוצות מתח גבוה ליישומי מירוצים חוקיים. אני לא חושב שאני עצמי עניתי על השאלה הזו. אז נתקלתי במוצר שנקרא Firestorm Ignition Coil Booster.

גאדג'ט מיני קטן

זעיר, הייתי אומר, בהתחשב ביצרן הבלה, בלה בלה טוען כי מוצר זה, הנקרא Firestorm Ignition Coil Booster, משפר את הביצועים ואת יעילות הדלק, אך אינו מציין כמה. היו, כמובן, מספר ביקורות שליליות, ולא כולם מסכימים שמוצר זה עובד עם הרכב שלהם.

אם היית מכוניות חמות במשך זמן מה, מערכת ההצתה כנראה לא הרשימה אותך. עבור רובם, הקופסה האדומה המלבנית המוכרת נקנתה מכיוון שהם ידעו שאין שום דבר אחר שהם יכולים לעשות, והם תהו אם המנוע יכול לספק קצת יותר כוח ולפעול מהר יותר.

בשבוע שעבר ריחפתי את הרעיון שכאשר מכוניות קלאסיות מאבדות כוח

הסיבה היא בדרך כלל לא איזה בורג אקראי מהכחול. זה בדרך כלל אחד מששת הגדולים: הצתה, אספקת דלק, קירור, טעינה, חגורה, כדור משותף וכו '. היום התקנתי את מאיץ ההצתה של ה- HKII שלי וכמובן שהוא לא עבד כמתוכנן.

נסה להשיג 2k סל"ד אם אתה נוהג במנוע 1.3 ליטר במהירות 100 קמ"ש, ככה אתה מגיע לשם. בין 2.6 ל -3.2 קמ"ש, הדבר הזה יכול להגיע למהירות של עד 2 קמ"ש עם קילומטראז 'ארוך.

אם אתה לא מסכים לגבי מגברי ההצתה ושוקל מוצר דומה, AliExpress הוא מקום נהדר להשוות מחירים בין מוכרים. עם מחירים נמוכים יותר, עלויות משלוח נמוכות יותר ואפשרויות איסוף מקומיות, אתה יכול לחסוך כמה כסף.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלוב אילוף לכלבים

פוסט זה בבלוג מציע מדריך מקיף על השימוש בכלובים לאילוף כלבים, מדוע הם חיוניים בתהליך האילוף וכיצד להשתמש בהם ביעילות. זה מפיג תפיסות שגויות נפוצות

חופשה משפחתית בתאילנד

צלול אל נפלאותיה של תאילנד בזמן שאנו חוקרים את התרבות העשירה של המדינה, הנופים היפים וחיי העיר השוקקים בפוסט הבלוג המקצועי הזה. מהחופים השלווים של