איך לבחור נעלי ספורט?

פורסם

מבוא: מציאת הנעליים המתאימות לצרכים שלך

חשוב לדעת מה אתם מחפשים בבחירת הסניקרס שלכם. יש כמה דברים שאתה צריך להיות מודע אליהם לפני שאתה קונה אותם.

1) הדבר הראשון שאתה צריך לשקול הוא סוג הנעל שאתה רוצה. ניתן לבחור בין נעלי ריצה, נעלי טניס, נעלי כדורסל ועוד.

2) הדבר הבא שאתה צריך להסתכל עליו הוא מידת הנעל – היא צריכה להתאים את כפות הרגליים שלך היטב ולא להיות צמודה מדי או רפויה מדי.

3) אתה גם צריך לחשוב על סוג הספורט או הפעילות שאתה תעשה בזמן שאתה נועל את הנעליים האלה – זה יעזור לקבוע איזה סוג הן, כמה תמיכה הן מספקות ואם הן מתאימות לצרכים שלך.

האם אתה יודע מה ההבדל בין נעלי סניקרס בגזרה נמוכה לגבוהה?

איך בוחרים נעלי ספורט?

האם אתה יודע מה ההבדל בין נעלי ספורט בגזרה נמוכה לגבוהה?

נעלי הספורט הנמוכות הן אלו שמכסות רק את אצבעות הרגליים. לעומת זאת, הסניקרס בגזרה גבוהה הן אלו שמכסות את הקרסוליים. ההבדל העיקרי ביניהם הוא בגובה שלהם. באופן כללי, נעלי ספורט בגזרה גבוהה הן רשמיות יותר מאלה בגזרה נמוכה. אם אתה רוצה לנעול זוג נעליים רשמיות, אז אתה צריך ללכת על נעלי ספורט בגזרה גבוהה.

אם עדיין לא עשית זאת, נסה להציץ בחנות הנעליים ולראות מה הם מציעים. הדבר הראשון שאתה צריך לחפש הוא גובה הנעליים. נעליים בגזרה נמוכה מיוצרות בדרך כלל לאנשים שרצים או עוסקים בספורט, בעוד שנעליים בגזרה גבוהה נוחות יותר להסתובבות.

הדבר הבא שצריך להסתכל עליו הוא החלק האחורי של הנעל. החלק האחורי של הנעל קובע כמה היא תהיה הדוקה על כף הרגל שלך ועד כמה היא תתמוך בקרסול שלך כשאתה הולך. לנעליים בגזרה נמוכה בדרך כלל יש גב שעולה עד הקרסול, בעוד שלנעליים בגזרה גבוהה עולות גבוה יותר ומכסות יותר מאזור הקרסול.

כמה אתה צריך להוציא על נעלי ספורט?

בחירת זוג הסניקרס הנכון יכולה להיות קשה. אתה רוצה לוודא שאתה מקבל נעל באיכות טובה שתחזיק לך זמן רב. אבל כמה כדאי להוציא עליהם?

מחיר הסניקרס משתנה בהתאם למותג, לסגנון ולחומרים בהם נעשה שימוש. כמה נעלי ספורט יקרות יותר מכיוון שהן עשויות מחומרים טובים יותר ומציעות תמיכה רבה יותר מאלה שעולות פחות.

לדוגמה, נעלי נייקי אייר מקס עשויות לעלות 120 דולר אבל האיכות שווה את זה עבור אנשים שעושים הרבה ריצה או פעילויות אחרות בעלות השפעה. עם זאת, אם אתם מתכננים ללבוש את נעלי הספורט שלכם רק בנינוחות ברחבי העיר או לפעילות קלה, אז אין צורך להוציא עליהם כל כך הרבה כסף.

אם אתה מחפש משהו בין שני אלה

מהם הסוגים השונים של נעלי ספורט ומהם השימושים שלהם?

בחירת נעלי ספורט היא החלטה קשה. הנעליים צריכות להתאים לצרכים שלך ולהיות נוחות. כדי לעזור לך בהחלטה זו, הנה רשימה של סוגים שונים של נעלי ספורט ולמה הם משמשים.

– נעלי ריצה: אלו מיועדות לריצה או ריצה למרחקים ארוכים. יש להם ריפוד רב בסוליות ובאזור העקב אשר מספקים נוחות נוספת כאשר אתה ריצה או ריצה.

– נעלי כדורסל: אלו בדרך כלל נעלי ספורט גבוהות המספקות תמיכה והגנה לקרסול. יש להם גם אחיזה טובה בסוליות מה שנותן לך שליטה טובה יותר על התנועות שלך במגרש

– נעלי כדורגל: אלו בדרך כלל נעלי ספורט נמוכות עם אחיזה טובה בסוליות

– נעלי טניס: נעליים מסוג זה הן בעלות עיצוב קליל עם עיצוב נמוך שלא

מאילו מותגים כדאי לקנות?

בחירת נעלי הספורט הנכונות יכולה להיות קשה. עם כל כך הרבה מותגים וסגנונות, זה יכול להרגיש בלתי אפשרי למצוא את הזוג המושלם.

במאמר זה, נבדוק מה לחפש בבחירת זוג נעליים חדש, ונשתף כמה מהמותגים והסגנונות האהובים עלינו.

בחירת נעלי הספורט הנכונות עבורך יכולה להיות משימה קשה. יש כל כך הרבה מותגים לבחירה, וקשה לדעת איזה מהם הכי מתאים לצרכים שלך.

במאמר זה, אנו נעזור לך לקבל החלטה על ידי השוואה בין כמה ממותגי הסניקרס הפופולריים ביותר לבין מה שהם מתמחים בו.

נייקי

נייקי קיימת מאז 1964, והם אחד ממותגי הסניקרס הפופולריים בעולם. הם מייצרים נעלי ספורט, אבל מציעים גם נעלי קז'ואל כמו נייקי אייר מקס. נעלי הספורט Air Max של נייקי נחשבות לרוב לאחד המוצרים הטובים ביותר שלהן מכיוון שהן נוחות וקל משקל. נייקי מציעה גם מגוון רחב של צבעים וסגנונות, כך שיש משהו לכל אחד!

אדידס
למידע נוסף על איך לבחור נעלי ספורט? עליך לבקר באתר ishopy.co.il

אדידס היא עוד אחלה, סדרת האולטראבוסט תתן לכם נוחות מקסימלית, תחושב טבעית כמו כפפה, ואיכות גבוהה מאוד. המחירים של נעלי אדידס יקרים יחסית לנייקי ומותגים מתחרים.

ברוקס

ברוקס מציעים נעלי ספורט אורטופדיות ברמה הגבוהה ביותר בשוק, יש דגמים הנותנים תחושב של כפפה ויש דגמים המתמקדים בריפוד, יש לשים לב מה הצורך שלכם לפני. בדומה לאדידס ברוקס אף מעט יקרים יותר.

אסיקס

לאסיקס ההמצאה הייחודית של הג'ל סולייה, תחושב מדהימה של נוחות.

 
מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלוב אילוף לכלבים

פוסט זה בבלוג מציע מדריך מקיף על השימוש בכלובים לאילוף כלבים, מדוע הם חיוניים בתהליך האילוף וכיצד להשתמש בהם ביעילות. זה מפיג תפיסות שגויות נפוצות

חופשה משפחתית בתאילנד

צלול אל נפלאותיה של תאילנד בזמן שאנו חוקרים את התרבות העשירה של המדינה, הנופים היפים וחיי העיר השוקקים בפוסט הבלוג המקצועי הזה. מהחופים השלווים של