איך לבחור מודד מומלץ בחברת מדידות?

בחירת מודד מומלץ

משכורות המודדים בממוצע סביב 43,500 דולר לשנה, וחברי המודדים יכולים לצפות להרוויח יותר מאשר מודדים שאינם מוסמכים. תעריפי פרמיה פשוטים כמודד שנשכר מתחילים בסביבות  דולר 800 + מע"מ.

יחד עם שירותי בדיקת הבניין שלנו

כולל שמאות מגורים ומסחר, אנו מציעים גם EPCs (תעודות ביצועים אנרגטיים), שירותי מודדים, מחקרי השפלה ודוחות בדיקת נכסים ברחבי ראשון לציון. אנחנו חברים במכון המלכותי של מודדים מוסמכים (RICS) ולשותפינו מייק פורטיס וניקי מייג'ור יש למעלה מ-55 שנות ניסיון בסקרים. יש לנו את אחד מהצוותים הגדולים ביותר של מודדים מוסמכים בראשון לציון המספקים מגוון רחב של שירותים ללקוחות עסקיים ופרטיים, כולל מגורים, מסחר ונכסים מעורבים. ברוב המקרים אנו מבצעים הערכת בנייה מלאה ללקוחות בשלב הקנייה או השכרת הנדל"ן.

מודדים עוסקים בניהול

ברכישה, במכירה או בהשכרה של קרקע ונכס, וכן בשמאות ושמאות של כל סוגי הנדל"ן למגורים ולמסחר במגזר הפרטי והציבורי. מודדים רבים מוצאים את עבודתם הראשונה בחברות סקרים, סוכנויות תיווך, בוני בתים, חברות בנייה ויזמי נדל"ן. ההכשרה הקפדנית והניסיון המעשי שלהם מאפשרים להם לספק ייעוץ חסר פניות במגוון רחב של נושאי נדל"ן. מודדים מעצבים את העולם ומפתחים את המקומות שבהם אנשים חיים ועובדים.

הם יכולים להשתתף כבר מתחילת הפרויקט

לקנות קרקע, לתכנן ולפקח על הבנייה. יש לציין כי הבעלים השכנים אינם יכולים בסופו של דבר להפריע לעבודה על ידי מניעת גישה לקבלנים או מודדים. אם הבעלים השכן לא מרוצה מהעבודה המוצעת, לשני הצדדים יש את הזכות לפנות לבוררות מקצועית באמצעות מודד בראשון לציון. זה יכול להיות אותו מפקח (המכונה מפקח קונצנזוס) או מפקחים נפרדים לבעל הבניין ולבעלים שכן.

שמאים או מודדים רשומים בעלי ניסיון בשמאות מקרקעין מסחריים

מתאימים מאוד לשמאות רכוש לצוואה. בנוסף ליכולת להעריך את ערכו האמיתי של הנכס, אנשי מקצוע מנוסים יידעו בדיוק מה הוא צריך להיות. משמעות הדבר היא שאתה יכול לסמוך על הידע שיש לך בידי מומחים ככל שאתה ממשיך לקבל הערכת צוואה. ישנן מספר סיבות מדוע חישוב הערכת שווי עיזבון חשוב. הצורך להעריך את העיזבון לצוואה עשוי להוסיף מורכבות וחרדה נוספת לתהליך האבל. שימוש בשירותיהם של מודדים מנוסים כדי להנחות את תהליך הצוואה הוא צעד חיובי ובונה. השמאים המנוסים שלנו יכולים לספק לך הכוונה ולספק לך שמאות מקרקעין לצוואות. למרבה המזל, מעריצי השווי הרשומים שלנו ב-RICS יכולים להעריך במדויק את הנכס שלך, להעריך את חבות המס שלך ולמנוע מחלוקות שעלולות להיות יקרות. אנא התקשר למודד שלנו בראשון לציון כדי לקבל הערכה שמראה בדיוק כמה אתה יכול לחסוך לוח עץ בבית.

מודד מוסמך בראשון לציון

אנחנו חברת מודדים מוסמכת המוסדרת על ידי RICS, המתמחה באומדן ואומדן ראשוניים. אנו מספקים גם מגוון שלם של שירותי סקר והערכת רוכשי דירה. במשרדנו בצפון ראשון לציון, אנו מספקים מגוון שלם של סקרי דיור של RICS, כולל דוחות מצב, דוחות קונים וסקרי בניין.

נוכל למצוא שמאי מקרקעין רשומים ב-RICS כדי שתוכל להשוות בין הצעות של מודדים בראשון לציון. ב-OCK Chartered Surveyors, אנו מחויבים לספק לך שירות מותאם אישית המתאים לצרכיך ולפרטי הנכס שלך בראשון לציון או בכל מקום אחר בבריטניה.

צוות המומחים שלנו מכסה את כל אזור ראשון לציון ומספק ללקוחותינו פתרונות מדידה וסקרי קרקע מקצועיים ובמחיר סביר עבור פרויקטים למגורים ומסחר

חברתנו עם וותק של 20 שנה בתחום המדידות ומספקת מאז ועד היום שירותי מדידות מקיפים למגורים ומסחריים ללקוחותינו. מודדים מוסמכים בראשון לציון זוכה לכבוד להיות חבר במוסד המלכותי של מודדים מוסמכים עם ניסיון רב שנים בראשון לציון ובדרום מזרח.

כמודדים מוסמכים בראשון לציון ועם 6 משרדים ברחבי הארץ

אנו נמצאים במיקום אידיאלי לבצע את כל ההיבטים של מדידות באזור ראשון לציון. הענף הצעיר יותר של RICS, המכונה Matrics (מבוטא "מטריקס"), מספק תמיכה חינוכית, פעילויות צדקה ויצירת קשרים עבור מודדים סטודנטים, חניכי מודדים (בכל גיל), ומודדים מוסמכים עם לא יותר מעשר שנות ניסיון. … -הכשרה. היא פועלת ברמה הבין-ממשלתית ומטרתה לקדם וליישם את הסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר בהערכה, ניהול ופיתוח של קרקעות, נדל"ן, בנייה ותשתיות.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלוב אילוף לכלבים

פוסט זה בבלוג מציע מדריך מקיף על השימוש בכלובים לאילוף כלבים, מדוע הם חיוניים בתהליך האילוף וכיצד להשתמש בהם ביעילות. זה מפיג תפיסות שגויות נפוצות

חופשה משפחתית בתאילנד

צלול אל נפלאותיה של תאילנד בזמן שאנו חוקרים את התרבות העשירה של המדינה, הנופים היפים וחיי העיר השוקקים בפוסט הבלוג המקצועי הזה. מהחופים השלווים של