אטרקציות מיוחדות לאירועים קטנים בזול

בדוק את קישור ה- RSVP למטה כדי להזמין את חריץ הסרטים שלך בגודל 10×10 בחינם. כדי להתעדכן בחדשות האחרונות, הצעות, הנחות ואירועים בחינם במרכז פלורידה, הירשם לניוזלטר זול באורלנדו ועקוב אחר הפעילות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם.

עיין ברשימה זו של אירועים בחינם ובעלות נמוכה המתרחשים במהלך פסטיבל חוצות זה בן שישה חודשים עם בידור חי

סרטים וחוויות ייחודיות. אם אתם מחפשים מה לעשות באורלנדו, פסטיבל הסרטים באורלנדו שווה ביקור מכיוון שהוא מציג הרבה סרטים עצמאיים משונים. פסטיבל הפרינג'ים של אורלנדו הוכרז כאחד ה"חופשיים "וה"זולים" בעיר והוא אירוע מרכזי עם הפקות תיאטרון, מוסיקה, מחול ואמנות מדהימות. בדרום פלורידה, במרחק של מספר שעות בלבד מאורלנדו, מציע הפארק הלאומי אוורגליידס נוף מקרוב של תנינים ותנינים, טיולים רגליים, טיולי סירות אוויר, רכיבה על אופניים ושייט בקאנו. הרפתקאות בלאק האמוק מציעות תערוכות גאטור בשידור חי בחינם וסיור בסירת אוויר תמורת 30 דולר לאדם. הספרייה הציבורית של אורלנדו פתוחה מדי יום ומארחת מגוון אירועים, כולל אירועים מיוחדים, אומנות ומלאכות, ערבי סרטים משפחתיים, משחקי קופסא ואירועי מוזיקה.

הנה 20 דרכים ליהנות מאורלנדו בתקציב עם דגש על הנאה

מאטרקציות באוקטן גבוה ופעילויות בחיק הטבע ועד ליצירות אמנות מסנוורות וסקרנות שתראו ותאמינו בהן. זה המדריך שלכם לזול ביותר פעילויות באורלנדו בלתי נשכחות כפי שהן זולות, כולל כמה מהמקומות המצחיקים ביותר באמריקה (תמונה למעלה). משחקי קארטינג מקורה של אנדריטי מציעים קרטינג מקורה רב-אלוף, מקום בינלאומי של דרייב (I-Drive), באולינג, מסלול חבלים, תג לייזר, משחקי וידאו, אוכל גורמה ושני ברים.

תיאטרון וורטקס

הוא מוסד ותיק באוסטין וחדר משותף שהפך עם השנים לבר מלא, פינת ישיבה גדולה ויפה, גינה ואוכל טעים מבית Patrizi Food Food Food משאבים זמינים שבעה לילות. שבוע. ברוב הערבים, הבר מארח אירועים הנעים בין ערבי טריוויה למופעי קסמים ומוסיקה חיה, והתיאטרון פתוח בין השעות 17:00 לחצות, מה שמפנה מקום למסיבות קטנות בהן מבוגרים יכולים ליהנות בכוחות עצמם ולהצטרף לקהל. אמפיתיאטרון TCU בגן החוץ הפארק הלאומי ווייט ריבר (6,800 דולר) הוא אולם קונצרטים חיצוני במרכז העיר שיש בו 2,500 מושבים קבועים, 535 מושבים נשלפים ומקום ל -5,000 עד 6,000 מושבים על הדשא.

לדוגמא

אם גיוס הכספים שלך סובב סביב מקום או מוזיאון בו תוכלו להעניק לתורמים סיור, עליכם לשקול להפוך אותו לחלק מהאירוע הווירטואלי שלכם. גלריות אמנות ותערוכות אמנות חודשיות מעניקות מראה חדש למקומות המארחים אירועים מרובים. גני חיות ללא כוונת רווח מאכלסים ומטפלים בבעלי חיים הזקוקים לחילוץ או שיקום, ולמרות שבגני חיות הליטוף יש מעט בעלי חיים מבויתים, קיימות מספר אפשרויות זולות למסיבות גדולות וקטנות שניתן להזמין בימי חול בחריצים של שעתיים.

לדוגמא

אם האירוע הווירטואלי שלך מוצג דרך מקום או מוזיאון או מועבר בשידור חי, אתה יכול לאפשר לתורמים לסייר עם המשתתפים בזמן שהם עונים על שאלות של תורמים. יעדי תיירות ואירועי חברה השיקו סיורים וירטואליים בעיר ומוזיאונים בשנה שעברה, והם יכולים לחול גם על גיוס תרומות.

הכללים לאירועים פנים אל פנים משתנים כל הזמן ובעוד צמיחת האירועים המקוונים נמשכת

יתכן שאתה מחפש רעיונות מהנים לאירועים וירטואליים. בכדי לעודד אותך, ריכזנו 67 נושאים פופולריים לאירועים, רעיונות ופורמטים שתוכל ליצור ולשלב כרצונך לאירוע הגדול הבא שלך, בין אם באופן מקוון או באופן אישי או בכל שילוב כלשהו.

למרות שהיא אידיאלית עבור אלו המעוניינים לפנות לאנשי עסקים שאינם יכולים להשתתף באירועים בשעות המשרד

עבודה מרחוק היא אפשרות אידיאלית עבור מי שזקוק לרעיונות מקוונים לאירועים מכיוון שניתן להתאים אותה בקלות למקומות וירטואליים. אירוע בוקר הוא פורמט המשמש להכרזות, השקות ומצגות.

מופעי קסמים והיפנוזה הם תוספת מהנה ויוצאת דופן לאירוע חברתי מסוג זה

אירועים שנערכו באופן אישי מכוונים לחובבי חלק מסוים בתרבות הפופולרית, המכונים לעתים קרובות תת תרבות, כגון מדע בדיוני, אנימה, משחקים או סדרות טלוויזיה איקוניות. את האירוע יובילו מדריך מקומי וקבוצת מצלמות אירועים.

אם אתה רוצה לשנות את הדברים לאירוע הווירטואלי הבא שלך

מופע קסמים או היפנוזה יכול להיות דרך יעילה ובלתי צפויה לערב את כולם. מארחי המופעים הללו הם לעתים קרובות קומיקאים, והם בטוח מבדרים ומשמחים את המבקרים. להלן מספר רעיונות מוכחים לאירועים שיעזרו לך, למשתתף ולבוס בתקציבים הדוקים.

אלמנטים קידום, קישוט, אוכל ובידור הופכים לעיצוב. נושאים לא רק הופכים את האירועים לחסכוניים יותר ונמנעים מעומס קישוטים, אלא גם יוצרים חווית אורח קוהרנטית.

שימוש בדמיון למציאת פתרונות חדשניים למגבלות התקציב לא רק עוזר לתוצאות העסקיות

אלא גם מדגים את הכישרון של מתכנני האירועים. צור גרף המפרט כיצד אירועים בוצעו בעבר וכמה הם עולים. טור סמוך מפרט רעיונות לאירועים חדשניים שתוכלו ליישם כדי לקצץ את התקציב באותו אזור. הוציאו את האורחים מהקבוצות הרגילות שלהם ובקשו מהם להתנהג כצלמי אירועים. השתמש ב- Hootsuite או Storify כדי ליצור קולאז 'שניתן לשתף ברשתות החברתיות בזמן אמת לאחר האירוע.

אצטדיונים וזירות אידיאליים לאירועים בקנה מידה גדול ולאירועי אדרנלין גבוהים

עם זאת, תוכלו לעשות שימוש טוב במתקני הספורט על ידי עיצוב משחק המחייב את המשתתפים להשתמש במתקנים אלה. אירחו אירוע בחדר מרובע גנרי והציבו רכיבי אירועים בחדרים הסמוכים.
למידע נוסף על אטרקציות מיוחדות לאירועים קטנים בזול ומגנטורי – מגנטים לאירועים ניתן לגשת לאתר magnetory.co.il

אם אתה מוצא מקום בעיר קטנה או בעיר גדולה, עבור לאזור לא מרכזי וקבל מקום נחמד במחיר נמוך. מקומות שבהם לא מתקיימים אירועים לרוב לא יעלו את מחיר הזמנת האירוע במקום.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלוב אילוף לכלבים

פוסט זה בבלוג מציע מדריך מקיף על השימוש בכלובים לאילוף כלבים, מדוע הם חיוניים בתהליך האילוף וכיצד להשתמש בהם ביעילות. זה מפיג תפיסות שגויות נפוצות

חופשה משפחתית בתאילנד

צלול אל נפלאותיה של תאילנד בזמן שאנו חוקרים את התרבות העשירה של המדינה, הנופים היפים וחיי העיר השוקקים בפוסט הבלוג המקצועי הזה. מהחופים השלווים של