מסאז לנשים בהריון

אחד המיתוסים וסיפורי הנשים הזקנות על עיסוי טרום לידתי הוא שעליך להימנע מעיסויים במהלך השליש הראשון. אין עיסוי הריון "טוב" או "רע" לנשים בהריון, ולקוחות בהריון זקוקים לרוב לביטחון רב.

אמנם ישנם אזורים שכדאי להימנע מהם

אך אמהות לעתיד יכולות להפיק תועלת מהקלה, הרפיה ועיסוי רקמות עמוק. כל מי שעבר אי פעם עיסוי מקצועי יודע שגוף ונפש מרגישים טוב יותר לאחר מכן. כך גם לגבי עיסוי טרום לידתי, שמרגיש נפלא במיוחד בשבועות הראשונים להריון, במיוחד בשליש הראשון.

ישנן נשים רבות אשר עיסוי לימפתי מועיל מאוד

אך עיסוי מסוג זה לנשים בהריון אינו מומלץ או מבוצע בשלושת החודשים הראשונים להריון. למרות שבדרך כלל מומלץ לקבל טיפול בעיסוי רק במהלך 12 השבועות הראשונים להריון, אין שום הוכחה לכך שהעיסוי עצמו אינו בטוח, אפילו בשלב מוקדם זה. אם אתה שוקל להוסיף עיסוי טרום לידתי למניעת הריון, אתה מוזמן לקבוע פגישה עם המרפאה שלך כדי לדון אם זה מתאים לך. זכרו זאת ואם כבר יש לכם מעסה פופולרית, שאלו אם יש לה הכשרה לעיסוי לפני הלידה או שתוכלו להמליץ על עמית שעושה זאת. בעוד שמעסים יכולים לעבוד באופן תיאורטי עם נשים בהריון, עדיף לפנות למומחה עם רקע בטיפול בעיסוי, כמו למשל כירופרקט או רופא מיילדות. בחר טיפולי עיסוי שאינם דורשים עיסוי לפני שתקבל עיסוי הריון.

בהזמנת תור לעיסוי

עליכם לעשות זאת עם רופא בעל הסמכה לעיסוי טרום לידתי. נשים בהריון המעוניינות בטיפול בעיסוי צריכות לנקוט בגישה ראשונה לבטיחות ולהתייעץ רק עם מטפלים שהוכשרו ומוסמכים בטכניקות עיסוי לידתי. אמצעי זהירות נוסף שיש לנקוט הוא שטיפול בעיסוי לפני הלידה אינו מפותח לחלוטין. בהזמנת פגישת עיסוי, תקבל שאלון בריאות מלא ומפורט בעת ההזמנה עם המעסה שלך וידון בכל החששות הנוגעים לעיסוי טרום לידתי ומה עובד ומה לא.

מטפלים בהריון מאומנים היטב יידעו באיזה אזורים להימנע באיזה שלב הריון ובאילו תנאים, כמו גם את טכניקות העיסוי הטובות ביותר עבורך.

אימוני עיסוי בהריון יעזרו לך להיות בטוח יותר כלקוח טרום לידתי ולשמור על ביטחון ונוח יותר במהלך מפגשי עיסוי

במהלך אימון עיסוי לפני הלידה, אתה לומד על נקודות לחץ רגישות העלולות לעורר את השרירים ברחם ובאגן. גם אם אתה לא יכול לעסות את הרגליים ישירות, אתה עדיין יכול ליהנות מעיסויים לפני הלידה כדי להקל על כאבי הנשימה. תוכלו לעזור בתוכניות החברות שלנו בעיסוי להפוך את עיסויי הריון שבועיים או חודשיים למציאות.

בתמיכת איגוד ההריון האמריקאי

נשים יכולות להתחיל לעסות כבר שבועיים לפני השליש הראשון להריונן. בעזרת אימון העיסויים שלנו לפני הלידה, אישה יכולה להתחיל טיפולי עיסוי לאחר שישה שבועות של הריון או שלושה שבועות בלבד לאחר השבוע הראשון לאחר הלידה.

אנו גם מתאימים עיסוי טרום לידתי לנשים בהריון וגופם המשתנה ומכשירים את המטפלים שלנו בהתאם. המטפלים שלנו מאומנים בעיסויים לפני הלידה ומכשירים את הטכניקות שלהם בהתאם לצרכים הספציפיים של נשים בהריון וגופם המשתנה.

לדוגמא

הרופא שלך עשוי להמליץ לך להימנע מטיפול בעיסוי במהלך השליש הראשון, אך נסה להימנע מכך עד להריון מעל 32 שבועות. עיסויים מועילים מאוד לקידום הרפיה וטיפול עצמי, אך עבודת בטן עמוקה מאוד, העלולה לתפעל פיזית את הרחם הטרי בכוונה, אינה מנוגדת. ייתכן שהמעסים שלנו לא יוכלו לבצע עיסויים רק לאחר השליש השני. אם את בריאה ואין לך סיבוכים מהריון, עיסוי בכיסא רטט אמור להיות בטוח עבורך, ועיסוי יעיל מאוד להפגת מתחים ולחץ. עם זאת, אם אתה צריך להיות בריא, תמיד יש להימנע מעיסוי עד סוף ההריון.

משקלו של התינוק ברחם יכול לדחוס את כלי הדם ולהפחית את זרימת הדם

ולגרום ליותר בעיות מכפי שניתן לרפא על ידי עיסוי. תנוחת הגוף במהלך עיסוי טרום לידתי חשובה למקסימום יעילות העיסוי ולניצול מלא של יתרונותיו. כדי להשיג עיסוי גב יעיל, נשים בהריון צריכות לתת לבני זוגן להבין את עמדות העיסוי הנכונות והטכניקות שניתן להשתמש בהם בבית. במהלך המחצית השנייה של ההיריון, כלומר בחודש הרביעי, עליכם לשכב על הגב לפחות 30 דקות.

כשאתה חושב על עיסוי הריון

חשוב למצוא מטפל מוסמך המתמחה בתחום עיסוי הריון. כמטפל בעיסוי לפני הלידה, המטרה העיקרית היא להבטיח שגם הלקוח וגם התינוק יהיו בטוחים ונוחים במהלך העיסויים. לכן חשוב שתמצאו מעסים מאומנים בעלי ניסיון בעיסוי רקמות עמוק לפני הלידה. אנו ממליצים על כך, שכן בתי ספר לעיסויים רבים מציעים טיפול בעיסוי לנשים בהריון. כמו כן תוכלו למצוא מטפלים מוסמכים, מוסמכים ומנוסים לפני הלידה בתחום ההתמחות שלכם.

למידע מורחב בתחום של מסאז לנשים בהריון עליך לבקר באתר flamingospa.co.il