פתיחת סתימות ביוב ביתי

פתיחת סתימות ביובי ביתי

בביתכם יש לכם צינורות ביוב שמובילים ביוב לכיורים, שירותים, אמבטיות ועוד. אתה יכול לראות כיצד יש בבתים שלך צינורות ניקוז כאשר הם מעוצבים כמו עץ, כאשר תא המטען של צינור הביוב הראשי מסתעף לצינורות יובלים קטנים יותר המחוברים לברזי מים וכל ענף ניזון לצינור הראשי. מקלחות עם יותר מניקוז אחד – אם מצטברים בניקוז הראשי שלכם מים איטיים, מגרגרים ומדיפים ריח רע, הם נסתמים.

מתקנים סניטריים ברחבי הבית, כמו כיורים ושירותים, מחוברים לצינורות ניקוז או למלכודות P. מערכת הביוב הראשית שלך אחראית על ניקוז הביוב שזורם בביוב, ואם הוא סתום, אתה יכול למצוא את עצמך בלי מים חמים, כביכול.

אמנם שימוש לא נכון בצנרת ובצינורות הניקוז בביתך וגורמים חיצוניים רבים אחרים עלול לגרום למכה בצנרת הצנרת הגדולה והחשובה ביותר בכל ביתך

קו הביוב הראשי. אם לא תשים לב אליהם הרבה, סתימות במערכת הביוב עלולות להתגלות, ואם לא מטפלים בהן, עלולות לגרום נזק משמעותי לבית. אני אגיד לך מה לעשות אם צינורות הביוב העיקריים ייסתמו, מדוע הם נסתמים ואיך תוכל להימנע מהם בעתיד.

תסמינים כמו עצירות

גיבויים ובעיות ביוב אחרות הם סימני אזהרה שאמורים להוות אזהרה לבעלי בתים קשובים ולהסתיר את הנזק לפני שהדברים יוצאים משליטה. אלה הדברים שאתה צריך לחפש אם אתה חושב שיש בעיה בעצירות או בשפכים בבית שלך. תסמינים כמו עצירות, גיבויים ובעיות ביוב אחרות: שלטי אזהרה שאמורים להזהיר בעלי בתים ולהסתיר את הנזק לפני שהדברים יוצאים משליטה.

תיקון צנרת אינסטלציה, הנגרמת על ידי ביוב וביוב סתומים, יכולה להיות יקרה ומתסכלת עבור בעלי בתים. בעוד שניקוז סתום מהווה כאב ראש עבור בעלי בתים רבים, ביוב סתום נמצא ברמה אחרת.

חובות בביוב יכולות להשפיע על כל ברזים בבית, ואם הם מתקשים מספיק, אתה יכול למצוא ביוב בחלק האחורי של הניקוז שלך. במקום להישטף, הפסולת שתרצה להעביר מביתך נשארת בצינור ובמורד הביוב.

אם שמתם לב כי השירותים במטבח

בחדר הרחצה, בכיור, באמבטיה או במקלחת אינם מתנקזים כראוי, השתמשו בבוכנה או במנקה ניקוז כימי אם יש לכם צינור ביוב ראשי חסום. אל תתעלם מעצירות; אתה יכול גם להשתמש בו בכל פעם שאתה שוטף או משתמש בכיור. אם יש לך סתימות ניקוז בקומות התחתונות של הבית שלך, הן יכולות להגיע מצינור ביוב שבור.

אם הביוב בביתכם מתחיל להאט

כנראה שהבעיה היא צינור ביוב סתום. ניקוז איטי הוא סימן ברור לחסימת תעלות, במיוחד אם אתה שם לב שכמה מהנקזים שלך מאטים בו זמנית. בעוד שהנקזים שלך נוטים להאט כאשר הם סתומים, רוב המנקזים אינם חוסמים 100% מהצינור.

אם יותר מניקוז אחד פועל לאט, זה לא צירוף מקרים, אלא אינדיקציה לכך שסתום אחד גורם לבעיות לכולם. יתכן שתראו שאם הניקוז בקומה הראשונה יתחיל לרוץ לאט, הם יסגרו את הסתימה, אך אם המצב יחמיר, גם הניקוז בקומה השנייה יושפע.

המשמעות היא שסביר להניח שתיתקל בחסימות מרובות ברבים מהנקזים והשירותים שלך. יתכן שהסתימה מתרחשת בגלל שנזרקת כמות גדולה של פסולת בביוב, או בגלל הצטברות בוצה בצינור הניקוז הראשי הישן.

אחד הסימפטומים האופייניים לחסימת ניקוז גדולה

הוא מים הנכנסים לאמבטיה או למקלחת. בעלי בתים רבים סובלים גם מהתסמין הלא נעים של התפשטות ביוב מזוהם על הקרקע. לא ניתן לפתור את כל הסתימות בשירותים, כיורים ומתקנים סניטריים אחרים באמצעות בוכנה או נחש ניקוז, אך ניתן להשתמש בחלקן בכדי לעקוף אותן.

קו הביוב הראשי עצמו

המעביר את הפסולת מהבית למערכת העירונית, הוא צינור בקוטר גדול; צינורות המובילים את הפסולת מהכיורים, השירותים והמקלחות בביתכם לענפים ולתעלות המחוברות אליו. הסר או שחרר את הלחץ על קו הביוב כדי לדחוף מים מגב ביתך לנקז. אם צינור נחסם, הביוב אינו יכול להיכנס למערכת הביוב הציבורית.

המיקום של קו הביוב הסתום יקבע אם להתמודד איתו או לא וייתכן שתצטרך להתקשר לחברת ניקיון ביוב מקומית לעזרה

ניקוי ביוב יכול לעזור לכם להימנע מנזקי רכוש בביתכם וזרם הביוב, להימנע מבעיות נוספות בעיר ולתחזק את מערכת הביוב שלכם כשאתם נמצאים באזור הכפרי. לבש ציוד בטיחות מתאים ופעל לפי הוראות היצרן ובטיחותו בעת שימוש במוצרי פתיחת ניקוז.

לאינסטלטורים יש כלים כמו סלילי ניקוז וברגי מסוע שיש להם את הכוח ואת הכוח להסיר חפצים מפתחי הניקוז

אם אתה מבחין שבעיית הניקוז שלך מוגבלת לניקוז אחד, תוכל לפתור אותה על ידי ניקוי הניקוז בעזרת נחש או סילון מים. זוהי השיטה הנפוצה ביותר בה משתמשים לשירותי ניקוי ביוב.

צינור הביוב שלך, המכונה גם צינור הניקוז הראשי, מתחיל כצינור שיוצא מביתך ומוביל דרך צינור הביוב העירוני למערכת הבורות שלך.

למערכת הסניטרית שלך יש כמה ענפים

דומים לעץ, ועלולות להתרחש בעיות בכל אחד מענפים אלה. שימוש במכשיר יכול לגרום לגיבוי; שטיפת שירותים, למשל, עלולה לגרום להצטברות מים באמבטיה, סחיטת מים וסתימת צינור הביוב. ניתן לשמור על מים במקומות רבים, כמו הכביסה, הכיור והשירותים.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלוב אילוף לכלבים

פוסט זה בבלוג מציע מדריך מקיף על השימוש בכלובים לאילוף כלבים, מדוע הם חיוניים בתהליך האילוף וכיצד להשתמש בהם ביעילות. זה מפיג תפיסות שגויות נפוצות

חופשה משפחתית בתאילנד

צלול אל נפלאותיה של תאילנד בזמן שאנו חוקרים את התרבות העשירה של המדינה, הנופים היפים וחיי העיר השוקקים בפוסט הבלוג המקצועי הזה. מהחופים השלווים של