מה צריך לבדוק לפני שמזמינים מנעולן

איך לבחור מנעולן

אם אתה זקוק לעזרה בהתקנת מנעול מגורים חדש, עליך לומר למנעולן שלך שהוא לא אמור להופיע לעבודה מכיוון שהוא חושב שזה יעזור לך להחליף גליל הצתה. ספרו לשירות המפתח בדיוק מה עליכם לעשות ותן להם את האפשרות לתת תובנה בנושא הנדון. זה לא רק יעזור להם למצוא סיוע בהכנת עבודה, אלא גם ייתן לכם הצעת מחיר התחלתית עבור השירותים שאתם צריכים. אם לדוגמא אתה אומר לשירות המפתח שאתה זקוק לעזרה בהחלפת מנעול דלת הכניסה, הם יכולים לייעץ לך לגבי סוג המנעול שבו אתה משתמש וכן אמצעים אחרים שיכולים לסייע ליעילותך.

מנעולנים אמינים

בין אם תרצו לנעול את המכונית או הבית או סתם להתקין מנעול חדש, תרצו להיות בטוחים לשכור שירותי מנעולן אמין כמו חברת מנעולן ברגע. מנעולנים הם אנשי מקצוע מיומנים המתקנים או מתקינים מגוון רחב של מוצרי אבטחה כדי להגן על רכושם מפני כניסה לא רצויה. מנעולנים רבים עובדים לא רק על מנעולים אלא גם על אביזרי דלתות קיימים אחרים, כולל צירים ומסגרות, תיקונים וייצור מפתחות. המסגר של המנעולן דורש השכלה או הכשרה פורמלית שעשויים להיות שונים מתעודה או תעודה מבית ספר להנדסה.

אם ברצונך לשפר את אבטחת הבית שלך

שירות המפתחות המקומי שלך הוא חיוני בין אם אתה מעביר את ביתך, מכוניתך או את העסק שלך. רוב האנשים הכירו את הארונות המקומיים שלהם כדי לנעול את ביתם או את מכוניתם, אך הם מספקים גם מספר שירותים אחרים שיכולים למנוע מגנבים ופושעים אחרים לפרוץ לביתכם או לעסק שלכם.

לדוגמא, אם המנעולן מתקין מנעול באופן שגוי, באפשרותך להפעיל את אחריות היצרן אם המנעול נפגע בתקופת האחריות. לפני שאתה שוכר מנעולן, עליך לבדוק אם יש לו מספיק ביטוח כדי לכסות תרחישים כאלה.

אם אתה נעול מחוץ לבית או לרכב שלך

ייתכן שיהיה עליך לפנות למנעולן. כאשר אתה עושה זאת, עליך לספק מידע מסוים כאשר אתה מבקש שירות, במיוחד כשמתרחש חירום. להלן תמצאו סקירה של איזה מידע שירות המפתח שלכם יכול לבקש ולמה עליכם לשים לב בשירות המפתח. בין אם אתה נועל את הבית או את המכונית שלך, תצטרך למצוא מנעולן שאתה יכול לסמוך עליו. במאמר זה אנו נותנים לך תובנה לגבי שירותי מנעולן ונשתף כמה מהשאלות שעליך לשאול לפני חתימה על חוזה. המאפיין החשוב ביותר במנעולן טוב הוא שהוא יכול לקחת אתכם הביתה בשלום בלילה, במיוחד בחגים ובסופי שבוע.

מנעולן יכול להוכיח גם שהוא עסק בטוח, אז אם אתה זקוק לייעוץ היכן להשיג כספת, עבור לכספת המקומית שלך ונעל אותה.

מנעולן יכול להקיש מחדש את המנעול שלך באמצעות מפתח ראשי

כך שלא תצטרך לשאת מספר מפתחות לדלתות שונות. אך זו לא הפעם היחידה בה אתה יכול לומר לא לצורך במנעולן. מנעולי דירה יכולים גם לעזור לכם לפתוח נעילת דלת עם מפתח שבור.

פנה מיד למנעולן אם אתה מאבד את המפתח ואינך יכול להיכנס לבניין שלך. גם אם המנעול עצמו מקולקל, רוב שירותי המפתח יכולים לפתוח את הדלת בעזרת חבורה של מפתחות.

כמדד אחרון, מנעולן מיומן יכול לפתוח את המנעול שלך מבלי לשבור אותו. מומלץ גם להחליף את המנעולים בכל הדלתות כשאתם עוברים לבית חדש בכדי להבטיח אבטחה מרבית.

מנעולים הם אחד ההיבטים הקריטיים ביותר באבטחה פנימית ולעתים קרובות מתעלמים מהם

כשאתה קונה טירה, עליך להיות מודע לכך שיש אינספור זנים שאתה יכול לשים עליהם את היד בשוק. לפניכם רשימה של כמה דברים חשובים שיש לקחת בחשבון בבחירת טירה מתאימה לביתכם.

מנעולנים שקונים באולמות תצוגה של אביזרי דלתות צריכים להיות קריטיים מבחינת מידות על מנת לדעת לבחור את הגרסה הנכונה של מנעול הדלת לבחירתכם

כדי להבטיח מעבר חלק לדלת יפה. כאן אנו מתמקדים במה שמכונה ערכות נעילת צינורות, הנפוצות ביותר באמריקה.

לדוגמא

אם יש מנעול בביתך (כולל המוסך), תוכל לקודד אותו כך שיתאים לאותו מפתח. את הנוחות שיש מפתח יחיד המתאים למנעול ניתן להשיג עם Rekeye אם יש לך אותו מנעול בכל דלת. אם המנעול הוא של מותגים שונים, ייתכן שתצטרך להחליף אותו, אך Rekeye מקבל רק מקשים בודדים.

בעת הזמנת מנעול לדלת משירות מקומי מקומי

עליכם לציין את המפתח (KA) איתו המנעול פועל ולהשתמש באותו מפתח בעת התקנת מנעול הדלת. אם אתה מזמין נעילת דלת חדשה ללא מפתח, ייתכן שיהיה לך דלת אחת או שתיים שתרצה להפעיל עם מפתח אחר. עם זאת, אם תשכחו זאת, נעילת הדלת הרצויה פועלת רק עם מפתח אחד ועליכם להחזיר אותו לשירות המפתחות כדי להחזיר את המפתח עבורכם.

תלוי בעיצוב ובחומר

אתה יכול לשלם בין 40 $ ל -300 $ עבור מנעול דלת חדש, בין אם מדובר במנעול פשוט של כפתור המקשים ובין אם שילוב של ידית נעילה מתקדמת עם טכנולוגיה חכמה. החלפת מנעול לדלת יקרה יותר מאשר לפתוח את נעילת הדלת, אך אתה יכול לחסוך כסף על ידי ביצוע זה בעצמך.

עם מנעולים חכמים המסתנכרנים עם טלפונים

טאבלטים ומחשבים אישיים ומאפשרים לך לנעול ולפתוח את הדלת מרחוק, ההיי-טק נכנס עמוק יותר לביטחון הפנים. אתה יכול גם לשלוח התראות למכשיר שלך כאשר הדלת נעולה בהיעדרך. ישנם גם הרבה יצרני מנעולי דלתות חדשים בייצור המוני בתחום מסירת דלתות הפיכות.

אם רמאי מחליף את כל מנעול הדלת, הוא יכול לשמור סט מפתחות לפריצה מאוחרת יותר. אם הם יוכלו להסיר את המנעול, הם יוציאו אתכם מבעיות בכסף רב ככל האפשר.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

חופשה משפחתית בתאילנד

צלול אל נפלאותיה של תאילנד בזמן שאנו חוקרים את התרבות העשירה של המדינה, הנופים היפים וחיי העיר השוקקים בפוסט הבלוג המקצועי הזה. מהחופים השלווים של