כמה עולה גיזום עצים?

כמה עולה גיזום עצים

גיזום ענפים של עצים קצרים יותר אינו מצריך את הציוד הדרוש כדי להגיע לענפים גבוהים יותר, על חשבון גיזום עצים גדולים יותר, מה שעלול לדרוש דליים ומשאיות. ניתן לכרות עצים ושיחים בממוצע פעם בשנה, אך הגיזום נעשה בדרך כלל מדי שנה. גיזום יתר עלול לפגוע בבריאות העצים ולהוביל לצורך בהוצאת עצים.

עלות כריתת ענף, הידועה גם כגיזום או גיזום, נעה בין 200 ל-800 דולר בממוצע. עצים בגודל בינוני (25 עד 50 רגל גובה) כמו עצי תפוח סרטנים יכולים לעלות כ-150 עד 800 דולר לחתוך.

עצים קטנים מתחת לגובה של 25 רגל עולים בין 80 ל-350 דולר לחתוך

עצים גדולים בגובה של מעל 50 רגל, כמו אורנים ואלונים, יכולים לעלות בין 300 ל-1,000 דולר לקצץ עם איש מקצוע. עצים קטנים מתחת לגובה של 25 רגל יכולים לעלות גם 375 עד 475 דולר לקיצוץ.

מחיר הגיזום

הוא בין $75 ל-$1,500; הממוצע הארצי הוא 460 דולר, אך המחיר תלוי בגודל, בריאות כללית, מינים ומיקום העצים. עצים בגודל בינוני (גובה של 30 עד 50 רגל) עולים בדרך כלל בין 700 ל-1,000 דולר לחתוך. עצים גדולים יותר כמו אורנים ואלונים יכולים לעלות לך 300 עד 1,000 דולר אם אתה שוכר גוזם עצים מקצועי כמו אומן הגיזום.

ככל שהעץ גדול יותר

צריך יותר ענפים כדי לחתוך ולגזום אותו בחזרה. העלות של יותר ענפים על עץ גדול יותר פירושה שזמן הכריתה לעבודה ארוך יותר. מחיר גיזום עצים משתנה בתקופות שונות של השנה, כאשר אנשי מקצוע גובים יותר בעונה נמוכה ובחודשים פחות עמוסים.

אם הגישה לעץ קשה

עלות הגיזום יכולה לעלות עד 25 עד 50 אחוזים. אמנם, גישה טובה לגיזום עץ בחצר האחורית שלך תגרור עלויות נוספות מכיוון שמשמעות הדבר היא מאמץ רב יותר למשוך את הענפים לחזית הנכס שלך. את רוב העצים הקטנים והשיחים הגבוהים (5 עד 6 מטרים בגובה) ניתן לגזום, אבל ברגע שמתחילים לעבוד עם הראש על סולם כדי להגיע לעצים גבוהים יותר, זה יכול להיות מסוכן.

חלק מבעלי בתים יכולים לצפות לשלם רק 85 דולר עבור גיזום קטן, בעוד שאחרים משלמים מעל 1,267 דולר כדי לגזום עץ גדול בגובה של יותר מ-60 רגל.

ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על העלויות הכוללות שלך

כולל כמה עצים יש לכרות, בריאות העצים והיכן ממוקם העץ. כפי שתראו, עלות גיזום עצים ממוצעים יכולה להשתנות בהתאם לגודל וסוג העץ, קרבתו למבנים, קווי חשמל, נגישות למיקומו, הזמן שעובר בין גיזום, בריאות העץ הכללית וקצב העבודה. . כמה עצים נדרשים לגיזום, בריאות העצים והמיקום הם רק חלק מהגורמים המשפיעים על העלות הכוללת של הגיזום.

עלות הגיזום תשתנה בהתאם למספר גורמים כולל אם אתה עושה זאת בעצמך או שאתה שוכר איש מקצוע

עלות הגיזום יכולה להיות תלויה במספר גורמים, כולל האם אתה מבצע את העבודה בעצמך או משתמש בשירות גיזום מקצועי. אם העלויות גבוהות מדי, אולי כדאי לבצע את העבודה על ידי איש מקצוע ללא תשלום.

שכירת צוות מקצועי כדי לכרות את העצים שלך עשויה לעלות יותר מאשר לעשות זאת בעצמך, אבל זו אפשרות בטוחה יותר. שכירת אנשי מקצוע לכריתת מספר עצים ברחבי הבית יכולה להגדיל משמעותית את החשבון.

שכירת מומחה לגזום עץ יכולה לעלות בין 80 ל-1,000 דולר

אך עבור גיזום עץ עולה בדרך כלל 250 עד 500 דולר. העלות הממוצעת של גיזום היא 350 עד 650 דולר, אך רוב בעלי הבתים ישלמו כ-450 דולר כדי לגזום עץ תפוח בגובה 25 רגל. שכירת מומחים לכריתת עץ אחד בלבד תעלה בין 80 ל-1000 דולר, אך המחירים ישתנו לעסקים ולגודל העץ.

אם ברצונך להבטיח את הבריאות והיופי של העצים שלך

דבר עם עצים כדי לפתח שגרת גיזום ותוכנית גיזום מיטבית. לעתים קרובות מבולבל עם גיזום, אשר משנה את הצורה והמראה של עץ, גיזום מתמקד יותר בשמירה על בריאות העץ על ידי הסרת ענפים מתים או חולים. אנשי מקצוע עצים דואגים לכריתה ולגיזום, דבר מורכב ודורש מיומנות של מטפח עצים.

בטווח הארוך

זה יכול להיות יקר יותר להתמודד עם הבעיות הבריאותיות הנגרמות על ידי גיזום לקוי מאשר לשלם למומחה כדי לגזום את העץ מלכתחילה. חברות אנרגיה מבצעות גיזום עצים יזום, אך מכיוון שקווי עילי רבים בבריטניה עוברים דרך עצים, ייתכן שבעלי בתים לא יוכלו להסתמך על שירות זה כשירות קבוע.

לדוגמה, זה יכול להגיע עד 250 דולר לשעה עבור שירותי חירום לכרות ולגזום עצים. סכום זה ניתן לשלם עבור, למשל, שירות גיזום חירום. ישנם גורמים רבים המשפיעים על עלות הגיזום על ידי חברה מקצועית.

אם אתה צריך גיזום גדול יותר או שירותי עצים נוספים

הערכת העלות הכוללת שלך קלה עם מדריך המחירים שלנו. אל תתנו לתקציב השיפוץ שלכם להגזים או להסתיר הפתעות על ידי הבנת העלות הממוצעת המותקנת של גיזום במיקוד שלכם באמצעות המחשבון השימושי שלנו. עבור עצים גדולים יותר שיש לגזום בתדירות גבוהה יותר או אם אתה זקוק לשירות עצים נוסף, המדריך שלנו יקל על הערכה זו אף יותר.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלוב אילוף לכלבים

פוסט זה בבלוג מציע מדריך מקיף על השימוש בכלובים לאילוף כלבים, מדוע הם חיוניים בתהליך האילוף וכיצד להשתמש בהם ביעילות. זה מפיג תפיסות שגויות נפוצות

חופשה משפחתית בתאילנד

צלול אל נפלאותיה של תאילנד בזמן שאנו חוקרים את התרבות העשירה של המדינה, הנופים היפים וחיי העיר השוקקים בפוסט הבלוג המקצועי הזה. מהחופים השלווים של