יתרונות שתיית מים טהורים

ברור כי שתיית מים מטוהרים טובה יותר לבריאותך ולרווחתך. שתיית מים מטוהרים לא רק מרווה צמא, אלא גם עוזר לשמור על הגוף במצב טוב.

אם אתה לא שותה מספיק מים טהורים

גופך ינסה לאחסן אותם כדי לחסוך במשאבים. שתיית מים לאורך כל היום (אפילו כוס אחת בלבד כל 20-30 דקות) עוזרת לגופכם לתפקד בצורה מיטבית. לשתייה מרובה של מים השפעה מחדשת המשפרת את הזיכרון והריכוז, מפחיתה כאבי מפרקים, עייפות כרונית ואלרגיות ויכולה להפחית את הסיכון לחלות בסרטן ב-50-80%.

אם מי הברז שלך עומדים בתקני EPA בדרישות מי השתייה הנדרשים על פי חוק מי שתייה בטוחה (SDWA)

בטוח לשתות אותם. שתיית מים יכולה לסייע במניעת התייבשות, מצב שעלול להוביל לחשיבה לא ברורה, לשינויים במצב הרוח ולהתחממות יתר של הגוף העלולה לגרום לעצירות ולאבנים בכליות. אתה יכול גם לקבל נוזלים מהמזונות שאתה אוכל, במיוחד ממאכלים עם תכולת מים גבוהה, כמו פירות וירקות.

מים רותחים מועילים, אך הם לא הפיתרון הטוב ביותר. מים מזוקקים יכולים לשמש כמעט לכל דבר, כולל הכנת קוביות קרח, מרקים, קפה, תה, אטריות, אורז, מזון לתינוקות, מיץ ומי שתייה בריאים.

בחיי היומיום

מים הולכים לאיבוד מהגוף ויש להחליפם. אנו שמים לב שאנחנו מאבדים מים באמצעות פעילויות כמו הזעה והטלת שתן, ומים הולכים לאיבוד גם כשאנחנו נושמים. יש צורך במקורות מים מסוימים כדי שהגוף יקבל מזון עם תכולת מים גבוהה, כמו מרק, עגבניות ותפוזים, אך רובם מגיעים ממי שתייה ומשקאות אחרים.

התייבשות ארוכת טווח לובשת צורה של רוק וריר, והרוק עוזר לעיכול המזון שלנו על ידי שמירה על לחות הפה, האף והעיניים. מים מטוהרים מסייעים לגוף לספוג ולעכל מזון, תוך שמירה על עצירות, נפיחות וכתוצאה מכך כאבי בטן לאורך היד.
עבור עוד פרטים מורחבים בנושא של יתרונות שתיית מים טהורים ומי טובים ניתן לגלוש לאתר mey-tuvim.co.il

שתיית מים מסוננים מונעת לא רק ספיגה מוגזמת של סוכרים וכימיקלים מזיקים בגוף

אלא גם מסייעת בפירוק חלקים משמעותיים של המזון כדי שהגוף יוכל לספוג חומרים מזינים. למעשה, סינון מי השתייה מפחית את הסיכון לחלות בסרטן פי הטבעת ושלפוחית השתן הנגרם כתוצאה מתוצרי הלוואי של כלור. מערכות סינון נכונות מסירות תוצרי לוואי וכימיקלים מסרטנים הנכנסים למערכת המים שלנו.

חשוב לוודא שהמים שאנו שותים נקיים ובטוחים, מכיוון שמים חסרים יכולים לגרום יותר נזק מתועלת. כדי שגוף האדם יתפקד כראוי, יש צורך לצרוך מים מטוהרים נטולי מזהמים. מטהר מים מבטיח מי שתייה בטוחים ובריאים לך ולמשפחתך.

למעשה

מים מכונים לעתים קרובות סם החיים, ומסיבה טובה. זה מכניס מזון לגופנו, שוטף מזהמים מזרם הדם שלנו, מסיר פסולת ממעיים שלנו, תומך בחילוף החומרים שלנו, מווסת את הטמפרטורה ומשמן את המפרקים שלנו. מים מסייעים בוויסות טמפרטורת הגוף, שומרים על מפרקים משומנים, מונעים זיהומים ומעבירים חומרים מזינים לכל תא בגוף.

שתיית מים מטוהרים עוזרת לשמור על מחסום מגן סביב העור המגן על האיברים הגדולים יותר בגוף מפני זיהומים שרוצים לחדור

שתיית מים יכולה להשפיע לטובה גם על הבריאות הנפשית והגופנית ויכולה לעזור להפעלת העיכול והמעי הגס. ישנן עדויות לכך שצריכת מים מוגברת יכולה לקדם ירידה במשקל על ידי הגברת חילוף החומרים והגדלת מספר הקלוריות שאתה שורף מדי יום.

מחקר שנערך בשנת 2013 על 50 נשים צעירות מעודף משקל הראה כי שתיית 500 מ"ל מים נוספים שלוש פעמים ביום בכל ארוחה במשך 8 שבועות הביאה לירידה משמעותית במשקל הגוף ובשומן בהשוואה למדידותיהן לפני המחקר

שתיית מים מסייעת בפירוק מזונות מקרו-כלכליים מורכבים וחומרי ההזנה שלהם מקודמים על ידי הגוף.

אם אתה שותה הרבה מים

יותר נוזלים עוזבים את כלי הדם. ודא שיש לכם תנועת מעיים ללא כאבי בטן על ידי שתיית מים מרובה. אדם הסובל מעצירות סובל מכיוון שבלי לחות מספקת מי השתייה אינם מרככים את המעי וצריכים לעבור בתדירות גבוהה יותר.

כדי לשמור על הגוף פועל, איברים רבים זקוקים לתיאום. שתה כמה שיותר מים כדי לשמור על בריאות המפרקים וחזק בשרירים. גופנו מורכב משני שלישים ממים, ולכן הבנת תפקידו החשוב בגוף מהווה מקור לבריאות. למעשה, מחסור במים יכול לעזור בהרכב נוזל המפרק, בשימון המפרקים.

אם אתה שותה כוס מים לפני האכילה, אתה יכול לאכול כמה שאתה צריך ולהרגיש מרוצה. אם אתה נוהג להיות עם מים נקיים, תוכל להבחין בשינויים בגופך ובעצמך. עם צריכת כל כך הרבה סוכר, אם נמשיך לשתות מים, זה ישבור מעט את התמכרותנו לסוכר.

זה שוטף את הגוף עם שפכים הדרושים לתהליך הזיעה והסרת שתן וצואה

שתיית מים מדי יום וצריכת תזונה מאוזנת חיוניים לעיכול תקין, לשיפור מעבר המעיים ולמניעת מחלות כמו דלקת חניכיים, עצירות, קוליטיס, כיבים בקיבה ודברים אחרים כגון מחלות דרך הפה והמעיים. שתו מים בכמות המים המומלצת למניעת דלקות בדרכי השתן והמיסת מלח ומינרלים העלולים להוביל להתפתחות אבנים בכליות, הידועות גם בשם אבנים בכליות.

שפכי גוף מסייעים בשמירה על לחץ הדם מחסור במים גורם לדם להיות סמיך יותר, מה שמעלה את לחץ הדם. מי שפכים בגוף מנקזים את דרכי הנשימה ומגבילים את הגוף כדי למזער את אובדן המים.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

חופשה משפחתית בתאילנד

צלול אל נפלאותיה של תאילנד בזמן שאנו חוקרים את התרבות העשירה של המדינה, הנופים היפים וחיי העיר השוקקים בפוסט הבלוג המקצועי הזה. מהחופים השלווים של