איפה אפשר למצוא עובדים וירטואליים מהפיליפינים

במאמר זה תלמד כיצד להקים עוזרים וירטואליים במדינות בהן יש הרבה כאלה. הנה כמה מהחברות הטובות ביותר שמעסיקות עוזרים וירטואליים בפיליפינים. ארבע חברות הסיוע הווירטואליות הבאות הן דוגמה מצוינת כיצד לספק לעסקים עובדים מרוחקים פיליפינים טובים שתוכלו להשיג.

מרכז גיוס העוזרים ממוקם בפיליפינים ובוחר עוזרים וירטואליים המתאימים לענף שלך. צוות הגיוס יזהה וראיין מועמדים פוטנציאליים מרחבי הפיליפינים על פי צרכיך וירשם את העוזרים הווירטואליים המוסמכים ביותר.

ישנם מספר שירותים מקוונים שיכולים לעזור לך למצוא את העזרה הפיליפינית הווירטואלית הטובה ביותר

למעשה, בפורום העבודה הפופולרי הזה יש פלטפורמה פיליפינית בה תוכלו למצוא כישרונות פיליפינים, כמו גם Finder Assistant Virtual Assistant Finder בו תוכלו למצוא את העוזר הווירטואלי שלכם. פרילנסרים המצטרפים לקבוצות פנים כגון פיליפיני מקוון יודיעו לכם על אפשרויות עבודה ויאפשרו לכם ליצור קשר עם עוזרים וירטואליים אחרים.

אם אתה פיליפיני אך אינך יודע מאיפה להתחיל

אנו רוצים לחבר אותך לכמה מהעוזרים הווירטואליים הטובים ביותר שתוכל למצוא. מדריך זה יראה לכם תהליך שלב אחר שלב שיעזור לכם למצוא ולשמור על העוזר הפיליפיני הווירטואלי שלכם. לפני שתחליט אם להעסיק את העוזר הווירטואלי הפיליפיני הראשון שלך או עוזר וירטואלי אחר, עליך לנקוט במספר צעדים. זה גם מועיל להבין את התרבות הפיליפינית, מכיוון שזה עוזר לך לשמור על הבנה טובה של השפה והתרבות הפיליפינית, ואת כישורי השפה הדרושים לעבודתך.

היתרון הברור של מיקור חוץ לפיליפינים

הוא העלות: אם תעסיק אנשי מקצוע פיליפינים, אתה צפוי לשלם חלק קטן ממה שתשלם עבור עובד בארה"ב. אתה נהנה מחברות סיוע וירטואלי מהפיליפינים, מכיוון שהן חסכוניות בהשוואה למדינות אחרות. לאחר שבחרת ושכרת את העוזר הווירטואלי החדש שלך מהפיליפינים, תצטרך ללמוד עוד עליו.
למידע נוסף אודות מנשה באפשרותך לגשת לאתר menashe.org.il

הם מאפשרים לך לספק שירותים וירטואליים ישירות מאמריקה ולעזור לחברה שלך לקבל גישה למאגר מיקור החוץ

למצוא קל עוזר וירטואלי קל כשאתה נמצא במדינה שבה אתה יכול למיקור חוץ של ה- VA שלך, אך עליך להבין את המדינה ואת היתרונות שניתן להפיק ממנה. אם אתה עובד תמורת 250 הדולרים שהוזכרו לעיל, תהיה לך גישה למגוון רחב של שירותי סיוע וירטואלי מהפיליפינים וממדינות אחרות ברחבי העולם.

פירוש הדבר שאתה אפילו לא זקוק למשרד פיזי שם

וזה מה שמסביר סוף סוף מדוע בעלי עסקים לא יכולים להפסיק להעסיק עוזרים וירטואליים מהפיליפינים. בסך הכל, ברגע שתמצא את העוזר הווירטואלי המושלם מהפיליפינים, אתה צריך להרגיש הקלה ואתה כל מה שאתה צריך.

בנוסף, עובדים פיליפינים הם משכילים ובעלי מוטיבציה גבוהה, דבר בעל ערך רב לעוזר וירטואלי, ובעל כישורים גבוהים בתחום מדעי המחשב.

אנשי מקצוע פיליפינים שיכולים לעזור לך לנהל את העסק שלך ולתת לך הזדמנות לחסוך כסף

השכר הממוצע של עוזרים וירטואליים בפיליפינים הוא 400 דולר לחודש, אך זכור כי מדיניות שכר זו חלה רק על בית בפיליפינים, עוזרים וירטואליים העובדים ישירות עבור עצמם. אם תשכיר עוזר וירטואלי מהפיליפינים כעובד במשרה מלאה, אתה יכול לצפות שהוא יעבוד לפחות 40 שעות בשבוע. תמורת 300 דולר לחודש נוכל לקבל וירטואלי אסיסטנט במשרה מלאה בפיליפינית שמציין שבוע שלם של 40 שעות לעסק שלך.
למידע נוסף בנושא של איפה אפשר למצוא עובדים וירטואליים מהפיליפינים יש לבדוק ב- fillva.com

אם המטרה שלך

היא להעסיק עוזר וירטואלי, זה הגיוני לחלוטין עבור מעסיקים שרוצים למזער את התקורה שלהם תוך שמירה על עבודה איכותית לעבוד עם עוזר וירטואלי מהפיליפינים. הפיליפינים מהווים משטח שיגור נהדר לחברות המעוניינות להעביר את משימותיהן לעובדים בחו"ל, ואחד המקומות הטובים ביותר לחפש עוזרים וירטואליים דוברי אנגלית ועובדים קשה שיכולים לעבוד ממיקום מרוחק. לדוגמא, "עוזר וירטואלי בפיליפינים" עולה פחות ממחצית מהעלות של "עוזר וירטואלי בצפון אמריקה" עבור אותן משימות ואחריות.

שבסיסה בפיליפינים, המרכז מבטיח שלעוזרים וירטואליים תהיה גישה לחינוך והכשרה איכותיים באנגלית, כמו גם מגוון רחב של מיומנויות וניסיון.

הפיליפינים הם מקום שאליו בעלי עסקים פונים כשמדובר בשירותי סיוע וירטואלי

לכן אין זה מפתיע שכמה מהעוזרים הווירטואליים הטובים בעולם נמצאים גם בפיליפינים. יש חברות גדולות כמו גוגל, פורד, נסטלה, יבמ שנותנות לעוזרת הווירטואלית שלה לעבוד בפיליפינים שלהן ורבות אחרות. חברות גדולות מגוגל ועד פורד ועד נסטלה נאלצו להתנהג בעצמן.

חיסרון לא להיות בקשר ישיר עם האנשים שעובדים בשבילך

אבל אם אתה רוצה למצוא ולדרג חברי צוות פוטנציאליים מפיליפינים, Finder Virtual Finder הוא הבחירה הטובה ביותר שלך. אתר זה מתמחה בחיבור בין עוזרים וירטואליים לבין עסקים בארץ בהם עוזרים וירטואליים מבוקשים מאוד מצד יזמים ועסקים קטנים. עם ניסיונם ומומחיותם בשירותי סיוע וירטואלי, הם מהווים משאב מצוין למציאת עובדים וירטואליים מחוץ לפיליפינים. Finder Virtual Staff Finder, כלי מצוין למציאת עובדים וירטואליים מאזורים אחרים בעולם כמו ארצות הברית.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כלוב אילוף לכלבים

פוסט זה בבלוג מציע מדריך מקיף על השימוש בכלובים לאילוף כלבים, מדוע הם חיוניים בתהליך האילוף וכיצד להשתמש בהם ביעילות. זה מפיג תפיסות שגויות נפוצות

חופשה משפחתית בתאילנד

צלול אל נפלאותיה של תאילנד בזמן שאנו חוקרים את התרבות העשירה של המדינה, הנופים היפים וחיי העיר השוקקים בפוסט הבלוג המקצועי הזה. מהחופים השלווים של